Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 239282, member: 1241"] Szczególnie trasa bez ładowania to zasługa 800V;) Ale zgadzam sie ze gdy mamy 100kWh+ i chcemy rzadziej sie zatrzymywać i ładować do 80% to stacja co 300km dla sedana jest w zupełności wystarczająca. Natomiast architektura 400V w Tesli pozwala jeździć i ładować równie szybko tylko wymaga SuC co 150-200km z uwagi na mocno trójkątna krzywą, Zarówno w 1000km challenge czy out of spec 10% challenge Tesla zajmuje w top10 trzy pozycje (SX3) Auta z 2021 które z każdym nowo otwartym SuC w Polsce będą przyspieszać. Interesujący będzie też kolejny krok w technologii ładowania czyli jakie parametry będą miały jeszcze szybsze ładowarki 500kW+ do mniejszych samochodów. Wydaje mi sie że prędzej będą miały 1000A niż 2000V. Szczególnie ze producenci sprzętu do ładowania nawet chwala się przewodem i wtyczką CCS2 do 1000A a to odblokowałoby dla architektury 400V moce rzędu 400kW a Tesla nie wymagałaby SuC aby mieć 250kW a może nawet S/X wzięłyby 320kW przez chwilę [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top