Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 239384, member: 1241"] Zależy jak długo ma wytrzymać te 1000A. Jesli kilka minut to wystarczy taka grubość jak teraz maja chłodzone kable do CCS2. Tak jak juz wyzej pisałem SuC puszcza chwilowo ponad 700A. Sa już gniazda i wtyczki które na tyle pozwalają [URL unfurl="true"]https://elektrowoz.pl/ladowarki/phoenix-contact-ma-wtyk-ccs2-obslugujacy-1-000-a-czyli-nawet-1-000-kw-ciezarowki-ale-skorzystaja-tez-osobowe/[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.senkumachinery.com/product/ccs-2-electric-vehicle-socket.html[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.chinaevcharger.com/ev-charging-connector/type2-ccs2-conenctors/electric-vehicle-station-ev-connector-300a.html[/URL] MCS ma max 1250V i 3000A a nie 2500V i 1500A. Moze dlatego ze jednak wysokie napięcie jest bardziej niebezpieczne niz wysoki prąd [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top