Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomS, post: 243876, member: 2492"] W końcu ktoś to napisał !! Już na początku dyskusji jest wskazane, że Tesla X z architekturą 400V osiąga moc 250 kW, a KIA EV9 z architekturą 800V osiąga okolice 200 kW z tym, że wykres ładowania dość długo jest "płaski" w okolicach 200 kW. Można sobie wyobrazić, że Tesla może dać wybór w konfiguratorze: a) ładowanie boost : ładuj samochód z mocą "płaską" 200 kW do 80% ale licz się z szybszą degradacją baterii b) normal mode - ładuj samochód "normalnie" z krzywą ładowania spadkową, mniejsza degradacja baterii Jak widać z architektury 400V Tesla spokojnie może wyciągnąć aż 250 kW ale zmniejsza moc aby zadbać o baterię trakcyjną. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top