Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 255150, member: 3354"] Bo tak zdecydował producent. Albo co bardziej prawdopodobne "samo się tak zdecydowało". Ta krzywa, zależy też od innych parametró. Złącze może się przegrzewać, bateria może się przegrzewać, gdzieś po drodze zaczyna działać BMS, który odetnie jakieś ogniwa o wyższym napięciu, żeby te o niższym nadgoniły. Ale nadal, jest to głównie decyzja producenta co do granicznego prądu przy danym SoC, granicznej temperatury itp. To trochę jak pytanie o to dlaczego uturbiony silnik spalinowy ma 200KM wyjeżdżając z fabryki, a 235 po wyjeździe z hamowni - bo ktoś zdjął limity ustalone przez producenta - maksymalnego przepływu paliwa, ciśnienia doładowania, momentu obrotowego. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top