Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 255173, member: 3354"] Tak, ładowarka i kabel tez zyskują na niższych prądach. Skoncentrowałem się na samym samochodzie. Tak to wygląda, też widziałem te ładowarki i się zastanawiałem co ich podkusiło do tak dużego ograniczenia mocy maksymalnej. Dla mnie te ładowarki to dziwactwo trochę. Daleko od maksymalnych mocy dla obu przypadków. Tego nie wiem, ale z tego co pisał kolega redaktor, to wszystkie 800V samochody mają przetwornicę w celu umożliwienia ładowania 400V. Bardzo uprościłem w celach "dydaktycznych" te moje bazgroły, bo realnie, nie masz tam pakietów po 400V, czy 800V, ale wiadro "paluszków" po 3.2V-3.7V połączonych zarówno szeregowo, jak i równolegle. Pominąłem też całkowicie realia infrastruktury, bo to, że "ładowarkę 400V mam koło kościoła, a 800V 20km dalej" ciężko uwzględniać pisząc ogólnie. Zwyczajnie spotykam się coraz częściej z argumentami jak z tematu, że 800V to jakiś game changer, 400V to zapóźnienie technologiczne, co jest nieprawdą, bo 200kW ze standardowego CCS2 to i tak więcej niż maksymalne moce ładowania większości dzisiejszych EV. Gdyby Tesla trzymała te 200kW od 0 do powiedzmy 50%, to te ~40kWh wciągnęłaby w 10 minut i kolejne ~200km zasięgu jest na pokładzie. Niestety nie trzyma, a 250kW w mało użytkowym zakresie sytuacji znacząco nie poprawia. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top