Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV9 Forum • Kia EV9
Zużycie energii EV9
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="boa, post: 243388, member: 835"] Oczywiście, nie moja sprawa. ALe de facto dla odbiorców nic się nie zmieni, dalej będziesz zawsze odbierany jako moderator, bo skąd ludzie mają wiedzieć, że będziesz się specjalnie oznaczał? Fakty są takie, że podałem średnie prędkości (!!) - w dalszych wpisach, byłeś na bieżąco Mamy fundamentalny brak zgodności w kwestii prowadzania samochodu, ale szanujmy się :) Mój punkt widzenia: - Skoro na S czy A przy dobrej pogodzie przyspiesza, hamuje i skręca system samochodu, który jest sprawdzony i działa bardzo dobrze, to nie widzę powodu, dla którego musiałbym w mega skupieniu oglądać tył samochodu, za którym jadę lub patrzeć z niepokojem na pustą drogę przede mną. Serio, po to są technologie, żeby na trasie kierowca mógł się zrelaksować, pooglądać nawet trochę otoczenie, zrobić rzeczone foto, porozmawiać, posłuchać muzyki itd. Wiadomo, że ogólnie trzeba mieć rozeznanie, co się dzieje, ale bez przesady. Twoje podejście, o ile dobrze rozumiem, to takie na zasadzie że masz baterię w telefonie, ale cały czas masz podłączony kabel i nie oddalasz się od gniazdka, bo masz ryzyko, że bateria się rozładuje i przerwie rozmowę albo nie dokończysz wpisu na forum.... ;P - dostosowanie prędkości do warunków, samochodu i kierowcy jest dla mnie kluczowe; jazda przepisowa, czasem warto nawet zwolnić, ale nie widzę też nic złego w tym, żeby przy odpowiednich uwarunkowaniach jechać szybciej (np. lewy pas porusza się limit +20, więc bez sensu jest zwalniać np. do 90 na prawym, po czym mocno przyspieszać i wbijać się na lewy 160, po czym znowu 90 i znowu 160), a także nie widzę problemu w tym, żeby poznać swoje auto przy wyższych prędkościach na pustawej autostradzie; możesz mieć oczywiście inne zdanie, ale nie wymuszaj na innych, aby bezrefleksyjnie przyjmowali Twoje view jako aksjomat. Dziękuję. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV9 Forum • Kia EV9
Zużycie energii EV9
Top