Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zużycie energii przy porannym wyjeździe z garażu (zima)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jeffero, post: 218018, member: 3497"] "Prąd bierze z sieci" - to jest tak często tutaj powielane, a czy ktokolwiek to faktycznie sprawdzał? Moje obserwacje mówią, że nigdy tak nie jest. Ładowanie po dojściu do limitu zawsze sie zatrzymuje, ładowarka świeci na niebiesko, i na wpiętym cały czas aucie (nieważne czy sentry włączone czy nie) naładowanie skacze między aktualnym limitem, a 1% poniżej limitu. Często gdy odpalę samo nagrzanie, albo mam zaplanowane przygotowanie do jazdy, to jak wchodzę do auta mam właśnie 1% poniżej limitu. Instrukcja mówi "Note: Whenever Model 3 is plugged in but not actively charging, it draws energy from the wall outlet instead of using energy stored in the Battery. For example, if you are sitting in Model 3 and using the touchscreen while parked and plugged in, Model 3 draws energy from the wall outlet instead of the Battery." . Ludzie na reddicie twierdzą, że tak jest gdy siedzmy w aucie i działają wszystkie systemy, a będąc poza autem pobór jest zbyt niski, żeby opłacalne było używanie ładowarki zamiast baterii. Jednak nawet ta teoria kłóci się z tym, że gdy mam odpalony Sentry, czyli całkiem wysoki pobór, to co chwilę bateria spada o ten 1% względem limitu i potem doładowuje. A odnośnie tematu wątku to oczywiście mam tak samo - nawet z przygotowaniem do jazdy, wyjeżdzając z garażu, w którym mam z 10 stopni na mały mróz -1, zużycie przez pierwsze kilometry to okolice 30kwh/100km. Latem bez żadnego przygotowania od razu po wyjeżdzie, jeżdżąc po mieście, mam 13-14kwh/100km. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zużycie energii przy porannym wyjeździe z garażu (zima)
Top