Trzeba sobie zdać sprawę że EV w dużym stopniu pomogą w uniezależnieniu się od importu paliw na czym EU bardzo zależy ale głośno o tym się nie mówi. Promuje się aspekt ekologiczny.
Zmniejszenie zapotrzebowania o ropę o kilkasziesiat procent powoduje że w przypadku zagrożenia jest w stanie być zaspokajana z kierunków wiarygodnych (USA, Norwegia, Kanada).
Co do statystyki przebiegu rocznego to wiadomo że floty potrafią mieć przebiegi roczne 50k km a uśrednia to Janusz z Mirkiem którzy nie wymienia swojego passeratii bo ich nie stać. W pierwszej kolejności auta kupią floty. Przy takich przebiegach nie będą zużywały 2 MWh tylko 10 MWh bo dużo jeżdżą autostradami z dużymi prędkościami. Powoduje to że będą się dużo ładować w trasie nie patrząc czy energia jest produkowana z OZE czy nie. Dla biznesu czas to pieniądz.
Zmniejszenie zapotrzebowania o ropę o kilkasziesiat procent powoduje że w przypadku zagrożenia jest w stanie być zaspokajana z kierunków wiarygodnych (USA, Norwegia, Kanada).
Co do statystyki przebiegu rocznego to wiadomo że floty potrafią mieć przebiegi roczne 50k km a uśrednia to Janusz z Mirkiem którzy nie wymienia swojego passeratii bo ich nie stać. W pierwszej kolejności auta kupią floty. Przy takich przebiegach nie będą zużywały 2 MWh tylko 10 MWh bo dużo jeżdżą autostradami z dużymi prędkościami. Powoduje to że będą się dużo ładować w trasie nie patrząc czy energia jest produkowana z OZE czy nie. Dla biznesu czas to pieniądz.