Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Zużycie TM3 według Daniela Grzyba
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 93679, member: 89"] [[URL='https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:42018X1857&from=EN']5.4[/URL]] Kluczowy jest tutaj zapis "0 ≤ (V1 – V2)", więc chyba nie ma podstaw do cofnięcia homologacji, chociaż oczywiście możesz zgłosić niech sprawdzą ;) Patrząc na ten przepis, to i tak dobrze, że producenci inni niż Tesla nie pokazują +8 kmh przy 40 kmh, bo spokojnie by mogli, a przy 140 kmh to nawet +18 kmh :p Chwała im za to, że nie dymają nas jeszcze mocniej ;) Nigdzie nie ma konieczności zawyżania, a już na pewno nie o 5 kmh przy 50 kmh (10%) ale pewnie auto-srat gdzieś kiedyś napisał o tym, że jest konieczność. Chociaż jak się nad tym zastanowić, to szkoda, że auta nie zawyżają jeszcze mocniej zwłaszcza przy wysokich prędkościach, bo spalanie byłoby niższe i średnio zmniejszone emisje, mniej kasy pakowane ruskom i saudom... No są ewidentnie jakieś plusy tego dymania. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Zużycie TM3 według Daniela Grzyba
Top