Zwinięty kabel od Tesla Wall Connector vs temperatura

Mateusz

Zadomawiam się
Cześć,

Szukam jakichś informacji w necie i trochę utknąłem...

Po zaparkowaniu samochodu odległość portu ładowania od ściany z WC nie przekracza 70 cm a kabel ma chyba 7m dlatego ładnie go sobie pozwijałem na wall connectorze i w zasadzie planowałem ruszać tylko "ostatni metr z wtyczką", ale elektryk powiedział że powinienem i tak odwijać kabel do ładowania i gdzieś go rozłożyć choćby po podłodze wzdłuż auta bo tak pozwijany (3-4 pętle) będzie się grzał co jest niebezpieczne.

Serio tak jest? tez rozwijacie kabel za każdym razem? Ktoś potwierdzi albo zaprzeczy tym teoriom?

Instalacja 3f16A 11kW
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Cześć,

Szukam jakichś informacji w necie i trochę utknąłem...

Po zaparkowaniu samochodu odległość portu ładowania od ściany z WC nie przekracza 70 cm a kabel ma chyba 7m dlatego ładnie go sobie pozwijałem na wall connectorze i w zasadzie planowałem ruszać tylko "ostatni metr z wtyczką", ale elektryk powiedział że powinienem i tak odwijać kabel do ładowania i gdzieś go rozłożyć choćby po podłodze wzdłuż auta bo tak pozwijany (3-4 pętle) będzie się grzał co jest niebezpieczne.

Serio tak jest? tez rozwijacie kabel za każdym razem? Ktoś potwierdzi albo zaprzeczy tym teoriom?

Instalacja 3f16A 11kW
Wg instrukcji moze byc nawinieny na wallboxa.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nic sie nie stanie ..to nie bęben z ciasnymi zwojami .
Spytaj tego elektryka, dlaczego kabel zwiniety się grzeje?
Jak Ci odpowie że robi się cewka , to zmień elektryka .
 
Last edited:
Top