Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Zwrot Renault Zoe 52kWh i co w zamian?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="hubert787, post: 26683, member: 230"] No cały tydzień już intensywnie myślę i mimo wszystko jednak ten e-C4 wypada najlepiej. Jeśli chodzi o nasze potrzeby, to praktycznie spełnia wszystkie. Jeśli chodzi o baterię, to on ma 50 kWh, a netto dostępne 45kWh. Bjorn testował C4 i był bardzo zadowolony, choć rzeczywiście wyliczył pojemność rzędu 41kWh dostępnych chyba. Natomiast mimo swoich gabarytów, C4 "pali" tyle co Corsa lub 208. Może niewiele więcej. Natomiast ma najlepszy Cx (współczynnik oporu) ze wszystkich "Stellantisów". Stąd pewnie bardzo podobne zużycie, mimo większych rozmiarów, masy itd. No i tak jak pisałem na wstępie... Absolutnym priorytetem jest bezpieczeństwo. Stąd powstał ten wątek i dlatego oddajemy Zoe. Pod tym względem uważam, że C4 też wypada najlepiej. Ma komplet poduszek powietrznych z kurtynowymi włacznie. Do tego ma radar co w przypadku żony, jest rzeczą wysoce pożądaną, ponieważ żona lubi się zagapić... Czy ten samochód kumuluje wady elektryków? Nie uważam tak. Ja też nie jestem zwolennikiem teorii, że elektryk tym większy im większy zasięg. Jasne, że zawsze lepiej większy niż mniejszy, ale jak zauważyłem z filmów Bjorna, kluczem jest moc ładowania i infrastruktura. W Polsce, fakt, jeszcze daleko do ideału. Ładowarek jest dużo, ale powyżej 100kW to rzadkość. Niemniej jednak, jeśli tempo rozwoju EV oraz infrastuktury do ładowania będzie przynajmniej podtrzymane, to obstawiam że za 1-3 lat u nas w Polsce też będzie można komfortowo jeździć i ładować się mocami ponad 100kW na głownych "szlakach" :) A tymczasem, mając zamówiony samochód z dużo większą baterią jako główny samochód rodzinny i do jazdy w trasy, C4 z niewielkimi wyrzeczeniami nam wystaczy do momentu odbioru drugiego. A po odbiorze drugiego, będzie spełniać swoją rolę aż z nawiązką :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Zwrot Renault Zoe 52kWh i co w zamian?
Top