Urząd Dozoru Technicznego

krzyss

Pionier e-mobilności
Co to ma byc za post ? Reklama twittera ? Czy co ?

UDT wcale nie jest takie zle. Zwyczajnie dostawcy ladowarek nie umieja sie dostosowac.
Problem w PL to problem z przylaczami a nie UDT
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zwyczajnie dostawcy ladowarek nie umieja sie dostosowac.
Skoro takie wymagania i taką dokumentację muszą przedstawiać tylko w jednym kraju, w którym to kraju sprzedaje się trzy ładowarki na krzyż, to nie dziwne, że się nie dostosowują… A potem operatorzy muszą płacić co miesiąc, bo udt umieszcza ich ładowarkę na swojej super-mapce, na którą nikt nigdy nie zagląda. No i za ten przywilej (obowiązkowy) kasują miesięczną opłatę od każdej ładowarki z osobna.

Przypomnij mi, ile to Ionity stało i czekało na udt? Dwa lata?
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Co to ma byc za post ? Reklama twittera ? Czy co ?

UDT wcale nie jest takie zle. Zwyczajnie dostawcy ladowarek nie umieja sie dostosowac.
Problem w PL to problem z przylaczami a nie UDT
Pewnie dlatego w okolicy Krakowa zainstalowane, zasilane ładowarki 150 kW już od miesięcy stoją z takimi np. karteczkami:

Wcześniej tam były niecenzuralne opinie potencjalnych użytkowników, ale ktoś je zmoderował.

Takich ładowarek jest więcej z dokładnie taką samą sytuacją w obrębie raptem kilkudziesięciu kilometrów.

Jedynymi beneficjentami tej sytuacji są producenci ropy i pojazdów z silnikami spalinowymi.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Skoro takie wymagania i taką dokumentację muszą przedstawiać tylko w jednym kraju, w którym to kraju sprzedaje się trzy ładowarki na krzyż, to nie dziwne, że się nie dostosowują… A potem operatorzy muszą płacić co miesiąc, bo udt umieszcza ich ładowarkę na swojej super-mapce, na którą nikt nigdy nie zagląda. No i za ten przywilej (obowiązkowy) kasują miesięczną opłatę od każdej ładowarki z osobna.

Przypomnij mi, ile to Ionity stało i czekało na udt? Dwa lata?
Ale kto tych urzednikow mianuje i wybiera ?
Dlaczego nie ma instytucji ktora minimalizuje biurokracje ?

Ionity stalo bo przepisow nie spelnialo…
U nas biurokracja z roku na rok rosnie, wiec nie spodziewaj sie ze bedzie lepiej.
 

nabrU

Moderator
Ionity stalo bo przepisow nie spelnialo…

Bo w PL to doktorat mało aby przepisy zrozumieć, wystarczy na rachunek elektryczny spojrzeć :eek:
Dziwne, że to samo Ionity gdzie indziej otwiera swoje stacje ładowania dość szybko...

P.S. Będziecie mieli Ionity w Nidzicy. Budowa (podobno) ruszyła dzisiaj.
Ciekawe kiedy oddadzą do użytku? Porównamy z niemieckim Parsdorf czy szkockim Aberdeen, które wystartowały 3 dni temu 😉

1688129067871.png
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale kto tych urzednikow mianuje i wybiera ?
Dlaczego nie ma instytucji ktora minimalizuje biurokracje ?

Ionity stalo bo przepisow nie spelnialo…
U nas biurokracja z roku na rok rosnie, wiec nie spodziewaj sie ze bedzie lepiej.
Jakich urzędników? O czym Ty w ogóle piszesz? Ja coś pisałem u urzędnikach?
Przed chwilą pisałeś, że UDT nie jest złe. A teraz okazuje się, że niekoniecznie? UDT wymaga dokumentacji, której nie wymaga nikt inny. To nie wynika z wymysłów urzędników, tylko w wymysłów UDT. Urzędnicy wymyślili odbiór przez UDT, ale to UDT wymyśliło osobne licencjonowanie (przez UDT) każdego modelu ładowarki. Bez tego dokumentu nie odbiorą ładowarki. To wymysł UDT. UDT wymaga miesięcznej opłaty za umieszczenie ich ładowarki na ich głupiej mapce. To nie wynika z prawa, tylko to czysty wymysł UDT.Nikt inny nie ma takich głupich pomysłów.
 

luki

Pionier e-mobilności
Jeszcze tylko brakuje, żeby wróciły czasy jak inkasent wchodził do domu i liczył gniazdka na ścianach. Urządzenie powinno być sprawne i mieć aktualne pomiary. Czy windy w blokach czy innych biurowcach podlegają pod takie same bzdurne przepisy?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jakich urzędników? O czym Ty w ogóle piszesz? Ja coś pisałem u urzędnikach?
Przed chwilą pisałeś, że UDT nie jest złe. A teraz okazuje się, że niekoniecznie? UDT wymaga dokumentacji, której nie wymaga nikt inny. To nie wynika z wymysłów urzędników, tylko w wymysłów UDT. Urzędnicy wymyślili odbiór przez UDT, ale to UDT wymyśliło osobne licencjonowanie (przez UDT) każdego modelu ładowarki. Bez tego dokumentu nie odbiorą ładowarki. To wymysł UDT. UDT wymaga miesięcznej opłaty za umieszczenie ich ładowarki na ich głupiej mapce. To nie wynika z prawa, tylko to czysty wymysł UDT.Nikt inny nie ma takich głupich pomysłów.
Czy UDT to panstwowa instytucja ?
Nazywa sie Urzad Dozoru Technicznego, wiec pracuja tam chyba urzednicy ? 😀
Skoro sa pracownikami budzetowki, i to urzednicy/politycy maja wplyw na to co oni robia.
I tyle.
W DE wymagaja specjalnych szkolen zeby pracownik w wulkanizacji mogl podniesc samochod elektryczny.
Kazdy kraj ma jakies swoje udziwnienia.
Panstwo ma mozliwosci niwelowania papierkologii, ale to nie jest w jego interesie.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jeszcze tylko brakuje, żeby wróciły czasy jak inkasent wchodził do domu i liczył gniazdka na ścianach. Urządzenie powinno być sprawne i mieć aktualne pomiary. Czy windy w blokach czy innych biurowcach podlegają pod takie same bzdurne przepisy?
Wszystko podlega, windy w blokach, windy towarowe montowane na autach… wszystko co sie da w tym kraju kontrolowac to to robia :)
 
Top