Cesja BMW i4 M50

Bronek

Pionier e-mobilności
Jednym ze sposobów aby ograniczyć mdłości (nie zawsze) jest korzystanie z telefonu, ekranu tabletu itp,, który jest związany np statywem z autem
Mózg ma mniej różnych sprzeczych danych co do ruchu samochodu, ruch ręki z telefonem, ruchu gałek ocznych różnych obrazów rejestrowanych w oku i wrażeń z ucha środkowego, plus grawitacja....
I lepiej jak już telefon przed oczami, to raczej nie spagladać za często przez szyby.
Pasażer w Tesli ma generalnie przekichane, wczoraj wiozlem cztery osoby, raczej kulturalnie jadąc, a i tak dwie domagały się abym wyprzedzał jak TIR, choć robiłem to 2x delikatniej niż jazdę sam lub z żoną.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jednym ze sposobów aby ograniczyć mdłości (nie zawsze) jest korzystanie z telefonu, ekranu tabletu itp,, który jest związany np statywem z autem
Mózg ma mniej różnych sprzeczych danych co do ruchu samochodu, ruch ręki z telefonem, ruchu gałek ocznych różnych obrazów rejestrowanych w oku i wrażeń z ucha środkowego, plus grawitacja....
I lepiej jak już telefon przed oczami, to raczej nie spagladać za często przez szyby.
Pasażer w Tesli ma generalnie przekichane, wczoraj wiozlem cztery osoby, raczej kulturalnie jadąc, a i tak dwie domagały się abym wyprzedzał jak TIR, choć robiłem to 2x delikatniej niż jazdę sam lub z żoną.
Wiem że Twój nowy X może się zachowywać inaczej, ale serwisowy P90D, chyba MR2019 którym parę tygodni pojeździłem bujał się jak statek, pomimo najniższej pozycji zawieszenia. Jedna trasa i żona miała dosyć, więc wysokie samochody niestety się w takiej sytuacji nie sprawdzają, wysokość zwielokrotnia uczucie bujania.Stąd może takie reakcje Twoich pasażerów.
BTW:
Byłem oglądać w salonie MS Plaid (myślę pomału o upgrade) i nie uwierzycie, ale byłem pewien że S ma automatyczne domykanie i otwieranie jak X - a tu niespodzianka, tym razem niemiła. Podoba mi się zasięg i duża bateria (no i oczywiście performance), ale nie podoba że jest dużo większa na zewnątrz ale nie przekłada się to na wielkość w środku, Mój syn 195 dalej szura głową o sufit jak w M3. Chyba poczekam na CT, jak go obmacam i się przejadę to kto wie, mam podobne podejście do Ciebie - to jest cudo i obciach, ale za to fajny obciach i niezłe cudo.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po wertepach jedzie lepiej niż moje G i Wrangler. Owszem nie wjedzie w ostry teren ale po leśnych drogach fajnie wybiera
Jechalem w trybie komfort na średniej wysokości a to styl amerykański jak na kanapie
Nie wystarczy tylko obniżyć, trzeba też usztywnić zawieszenie. Raczej wtedy nie buja i jest twardy
Ska domykania nie ma i tym samym otwierania automatycznego ,a to, dziwne.
W Xie Podchodzisz i... Nie zawsze to jest fajne ale ciekawe. Zamykanie pedałem hamulca to polecam bo się sprawdza. Podobnie otwieranie innym i zamykanie. Ale z tym ostrożnie bo można przestraszyć
 
Last edited:

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Tego nie rozumiem, sprzedałeś w Fiacie?
A dlaczego YP, co Cie przekonało? Każdy kto jeździł Y ma podobne odczucia jak ja, że już nie ma zacięcia sportowego tylko po prostu SUV łatwy do wsiadania, a pamiętam że BMW ci się podobało...
Komp mi zmienił nazwę nie Fiacie tylko w Vacie! Vat

Co do zmiany to niestety ale Model 3 Ma półkę z blachy i nie można załadować większych gabarytów, a po to mam auto i to które ładuje w 90% za darmo ,Tesla 3 jest ładna ale mniej praktyczna moja jest całą czarna i naprawdę wygląda spoko :)
Zdjęcie z wypadu w góry do znajomych .
 

Attachments

  • tesla yyy.jpg
    tesla yyy.jpg
    2 MB · Liczba wyświetleń: 76
Last edited:
Top