Czy warto?

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Zależy co potrzebujesz, jak highland będzie mniejszy i tańszy, a tobie to odpowiada to warto poczekać. 3 nie przestaną produkować, więc można poczekać i się zastanowić.
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Zależy co potrzebujesz, jak highland będzie mniejszy i tańszy, a tobie to odpowiada to warto poczekać. 3 nie przestaną produkować, więc można poczekać i się zastanowić.
No nie. Highland to właśnie 3. Nowsza wersja i stara 3 nie będzie produkowana. Pełno jest zdjęć zamaskowanych nowych 3. Przeważają głosy, że lepiej zaczekać.
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
No nie. Highland to właśnie 3. Nowsza wersja i stara 3 nie będzie produkowana. Pełno jest zdjęć zamaskowanych nowych 3. Przeważają głosy, że lepiej zaczekać.
To jak tak będzie to 3ka też będzie w cenie :) można kupować jako inwestycje.

Jak ja bym miał taki dylemat dzisiaj to nie wiem, czy czekałbym na nową wersję, bo byłbym beta testerem, nie kupiłbym z pierwszej partii na sto procent - nie wiedząc jakie może mieć usterki i wady.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
To jak tak będzie to 3ka też będzie w cenie :) można kupować jako inwestycje.

Jak ja bym miał taki dylemat dzisiaj to nie wiem, czy czekałbym na nową wersję, bo byłbym beta testerem, nie kupiłbym z pierwszej partii na sto procent - nie wiedząc jakie może mieć usterki i wady.
Technologicznie może niewiele się tu zmienić, ma być niby nowa bateria 66 kWh dla wersji SR+, być może odlewy zamiast nitowania. Obciążenie wadami wieku dziecięcego może być tu znikome. Większe zmiany punktu widzenia użytkownika to sama obsługa w środku. Brak dźwigni kierunkowskazów czy wyboru kierunku jazdy nie każdemu będą pasować. Jeśli jednak pojawią się dodatkowo wentylowane fotele to pewnie bym to ścierpiał 🙂
 

elektrykposzukiwany

Nowy na Forum
Zależy co potrzebujesz, jak highland będzie mniejszy i tańszy, a tobie to odpowiada to warto poczekać. 3 nie przestaną produkować, więc można poczekać i się zastanowić.
Mniejszy ? Skąd takie info? Highland to nie zmodyfikowana 3? Ktoś znalazł może info jak będą kształtowały się ceny? Spadek ? Wzrost ? Punkt odniesienia to tm3 LR awd za 214k
 

KRA

Fachowiec
Chodzą słuchy o znacznym spadku kosztów wytworzenia. Ja osobiście obstawiam jednak, że na początku będzie to wykorzystane do podreperowania marży, której spadek ostatnio nieco zaniepokoił akcjonariuszy. Z czasem może coś dygnie w dół.
Zgadza się, ogólnie niższe koszty wytworzenia nie zawsze przekładają się na niższe ceny. Zobaczcie co się stało po tym jak zniknęły czujniki ultradźwiękowe czy podparcie lędźwiowe po stronie pasażera. Nie wpłynęło to na ceny i nie sądzę że po to obniżają koszta produkcji zeby było taniej dla klienta tylko żeby ich marża była większa co jest zrozumiałe bo to jest biznes. A nowy model HL będzie produkowany na liniach po modyfikacjach które robią w Q3. To zwykle oznacza choroby wieku dziecięcego i uczenie się pracowników nowych montaży. Nie wierzę ze nie wpłynie to na jakość. Zobaczcie ile trwały choroby wieku dziecięcego modelu 3. Myślę ze pewnie po roku od rozpoczęcia produkcji się to unormuje.
A póki co aktualny model jest w cenach niższych o nawet 26 tys. zł a kupując przez linka z referallem jak np. poniżej dodatkowo 2.000 zł rabatu:
 

KRA

Fachowiec
Wiek dziecięcy TM3 przypadał na moment, gdy Tesla wciąż była startupem. Dziś to zupełnie inne czasy
Pozwolę sobie nie zgodzić się :) Model 3 produkowany jest od 2017 roku a wiemy wszyscy jaka była jakość na początku produkcji natomiast firma powstała w 2003 roku wiec nie była startupem 14 lat później.... A choroby wieku dziecięcego dotykają każdej marki nawet premium ze 100 letnią historią po wypuszczeniu nowego modelu co jest związane z docieraniem się lini produkcyjnej i załogi po zmianach.
 
Top