elektrykposzukiwany
Nowy na Forum
hej.czy warto kupic tm3 awd już teraz, czy lepiej poczekać na highlanda? Jak obstawiacie ceny w q4?
No nie. Highland to właśnie 3. Nowsza wersja i stara 3 nie będzie produkowana. Pełno jest zdjęć zamaskowanych nowych 3. Przeważają głosy, że lepiej zaczekać.Zależy co potrzebujesz, jak highland będzie mniejszy i tańszy, a tobie to odpowiada to warto poczekać. 3 nie przestaną produkować, więc można poczekać i się zastanowić.
To jak tak będzie to 3ka też będzie w cenieNo nie. Highland to właśnie 3. Nowsza wersja i stara 3 nie będzie produkowana. Pełno jest zdjęć zamaskowanych nowych 3. Przeważają głosy, że lepiej zaczekać.
Technologicznie może niewiele się tu zmienić, ma być niby nowa bateria 66 kWh dla wersji SR+, być może odlewy zamiast nitowania. Obciążenie wadami wieku dziecięcego może być tu znikome. Większe zmiany punktu widzenia użytkownika to sama obsługa w środku. Brak dźwigni kierunkowskazów czy wyboru kierunku jazdy nie każdemu będą pasować. Jeśli jednak pojawią się dodatkowo wentylowane fotele to pewnie bym to ścierpiał 🙂To jak tak będzie to 3ka też będzie w ceniemożna kupować jako inwestycje.
Jak ja bym miał taki dylemat dzisiaj to nie wiem, czy czekałbym na nową wersję, bo byłbym beta testerem, nie kupiłbym z pierwszej partii na sto procent - nie wiedząc jakie może mieć usterki i wady.
Mniejszy ? Skąd takie info? Highland to nie zmodyfikowana 3? Ktoś znalazł może info jak będą kształtowały się ceny? Spadek ? Wzrost ? Punkt odniesienia to tm3 LR awd za 214kZależy co potrzebujesz, jak highland będzie mniejszy i tańszy, a tobie to odpowiada to warto poczekać. 3 nie przestaną produkować, więc można poczekać i się zastanowić.
Zgadza się, ogólnie niższe koszty wytworzenia nie zawsze przekładają się na niższe ceny. Zobaczcie co się stało po tym jak zniknęły czujniki ultradźwiękowe czy podparcie lędźwiowe po stronie pasażera. Nie wpłynęło to na ceny i nie sądzę że po to obniżają koszta produkcji zeby było taniej dla klienta tylko żeby ich marża była większa co jest zrozumiałe bo to jest biznes. A nowy model HL będzie produkowany na liniach po modyfikacjach które robią w Q3. To zwykle oznacza choroby wieku dziecięcego i uczenie się pracowników nowych montaży. Nie wierzę ze nie wpłynie to na jakość. Zobaczcie ile trwały choroby wieku dziecięcego modelu 3. Myślę ze pewnie po roku od rozpoczęcia produkcji się to unormuje.Chodzą słuchy o znacznym spadku kosztów wytworzenia. Ja osobiście obstawiam jednak, że na początku będzie to wykorzystane do podreperowania marży, której spadek ostatnio nieco zaniepokoił akcjonariuszy. Z czasem może coś dygnie w dół.
Wiek dziecięcy TM3 przypadał na moment, gdy Tesla wciąż była startupem. Dziś to zupełnie inne czasyZobaczcie ile trwały choroby wieku dziecięcego modelu 3. Myślę ze pewnie po roku od rozpoczęcia produkcji się to unormuje.
Pozwolę sobie nie zgodzić sięWiek dziecięcy TM3 przypadał na moment, gdy Tesla wciąż była startupem. Dziś to zupełnie inne czasy