Niedziałający Joe Mode

chewbacca

Posiadacz elektryka
Zauważyłem, że pomimo cały czas włączonego Joe Mode dźwięki np. włączania czy wyłączania autopilota są dość niekomfortowo głośne. Wszedłem w menu, bezpieczeństwo i sprawdziłem switch przy Joe Mode. Był włączony. Wyłączyłem i włączyłem pomownie (jako że jestem inżynierem z wykształcenia 😎) i oczywiście zadziałało - dźwięki wcześniej wspomniane wyraźnie przycichły. To już któryś raz, nie był to jednorazowy incydent. Nie jestem jeszcze pewny co triggeruje zignorowanie Joe Mode’a. Czy może dzieje się tak po każdym uśpieniu auta czy też po altualizacji systemu a może po restarcie MCU..? Nie wiem. Jak narazie tylko resetowałem Joe Mode jak wyraźnie usłyszałem/zwróciłem uwagę na to, że jest za głośno. Ktoś może zauważył podobny problem u siebie? :)

KrzyCh

Pionier e-mobilności
Też mam wrażenie, że jest za głośno od jakiegoś czas - sprawdzę. Podobne zachowanie zauważyłem już kiedyś z innym ustawieniem (Sentry albo któreś inne) - tzn. po aktualizacji przełącznik na ekranie był włączony, a w rzeczywistości funkcja wyłączona. Pomogło włącz/wyłącz.

aadamuss

Pionier e-mobilności
Z sentry mam podobnie i nie mogę dojść jakiejś reguły. Czasami zamyka auto - ustawione mam żeby w domu nie zamykało, dom ustawiony jako dom i jeszcze w ulubionych.

marco_25

Pionier e-mobilności
Z sentry mam podobnie i nie mogę dojść jakiejś reguły. Czasami zamyka auto - ustawione mam żeby w domu nie zamykało, dom ustawiony jako dom i jeszcze w ulubionych.
Mam teraz tak samo i wczoraj akurat jak podchodzę do auta w CH widzę obtarcie lewego nadkola, pełen nadzieli i radości z posiadania tesli myślałem, że zobaczę co to za drań. Nagrań nie ma a sentry włączone, zamykam auto sprawdzam czy coś nagra i nic, pomógł restart a rysa została. Także niezbyt miła niespodzianka 🙁

lvlthn

Pionier e-mobilności