p0li
Pionier e-mobilności
jeden wlasciciel cytryny z niemieckiego forum opisal swoj przypadek w ktorym doprowadzil auto do granicy mozliwosci:
- trasa 650km autostradami
- 4 osoby + bagaze
- temperatura powietrza - 20° na starcie, 39° u celu (najcieplejsza dzien tego roku)
- ladowanie - na szybkich ladowarkach DC
po trzecim ladowaniu auto zameldowalo blad (blad system napedu) i ograniczylo moc silnika, po powrocie na autostrade ale juz wolniejszej jezdzie po paru kilometrach blad zniknal i auto odzyskalo normalne parametry - blad nie wrocil i nie ma go w pamieci bledow
chyba poznalismy jedno z ograniczen tej platformy
- trasa 650km autostradami
- 4 osoby + bagaze
- temperatura powietrza - 20° na starcie, 39° u celu (najcieplejsza dzien tego roku)
- ladowanie - na szybkich ladowarkach DC
po trzecim ladowaniu auto zameldowalo blad (blad system napedu) i ograniczylo moc silnika, po powrocie na autostrade ale juz wolniejszej jezdzie po paru kilometrach blad zniknal i auto odzyskalo normalne parametry - blad nie wrocil i nie ma go w pamieci bledow
chyba poznalismy jedno z ograniczen tej platformy