Co poprawiono.

inter

Pionier e-mobilności
• Zasięg wzrasta ~12% • 50%
części w samochodzie jest nowych • Przeprojektowane wnętrze • Więcej materiałów wnętrz premium. Tkanina jest bardziej miękka w dotyku i uszyta z bardziej wyrafinowanym procesem, aby zaprezentować lepszą ogólną teksturę • Dwa nowe kolory: Ultra Red i Stealth Gray

• Nowa kierownica zawiera kierunkowskazy, sterowanie światłem, klakson, nowy przycisk aparatu, elementy sterujące wycieraczek i sterowanie mikrofonem • Nowa konstrukcja deski rozdzielczej z teksturowanym / tkanym materiałem
• Wielokolorowe oświetlenie wnętrza LED z deski rozdzielczej do tylnych drzwi siedzeń • Zaktualizowana konsola środkowa z prawdziwymi metalowymi uchwytami, zapewniającymi bardziej ekskluzywny charakter.
• 30% zmniejszenie hałasu wiatru i otoczenia, 25% poprawa hałasu uderzeniowego i 20% poprawa hałasu
drogowego • Szyby akustyczne na tylnych szybach i tylnej szybie (wcześniej były tylko na przednich szybach). "Szkło akustyczne 360º" • Większa izolacja akustyczna zapewniająca cichszą jazdę • Uptick w masce, aby wiatr przechodził ciszej

• Ulepszone zawieszenie zapewnia bardziej luksusową jazdę. Nowe sprężyny i amortyzatory. Nowa geometria przedniego zawieszenia. Nowe tuleje. Nowy sposób mocowania ramy pomocniczej do podwozia • Sztywniejsze nadwozie
• Bardziej ekskluzywnie brzmiące drzwi "thunk"
• Dwa silniki zamykają bagażnik teraz w porównaniu z jednym wcześniej, co skutkuje cichszym automatycznym zamykaniem
• Opony mają większą amortyzację dla lepszej jazdy
• Centralny ekran dotykowy jest teraz jaśniejszy, ma mniejsze ramki, wyższy kontrast i jest bardziej responsywny • Wygodniejsze tylne siedzenia

• Przeprojektowany dolny tylny zderzak
• Wszystkie fotele są teraz perforowane • Brak świateł przeciwmgielnych • Przednie fotele są teraz wentylowane, oprócz ogrzewania

• 8-calowy ekran dotykowy dla pasażerów z tyłu, aby kontrolować klimat i cieszyć się rozrywką. Możesz podłączyć dwa zestawy słuchawkowe jednocześnie.
• Nowy Model 3 to najbardziej aerodynamiczna Tesla w historii. Współczynnik oporu powietrza: 0,219 Cd
• Ulepszony system wentylacji 2.0. Teraz można oddzielnie wyłączyć powietrze po stronie pasażera • Smuklejsza i bardziej elegancka konstrukcja reflektorów i świateł tylnych • Nowy głośnik w dachu • Nowy 17-głośnikowy system nagłośnienia (w porównaniu z 14 wcześniej). Teraz zawiera 2 subwoofery i 2 wzmacniacze. Bardziej mocny.
• Ładowarka USB-C o mocy 65 W w konsoli środkowej umożliwia ładowanie laptopa.
• Ulepszony bluetooth
• Zmodernizowane mikrofony. Teraz po jednym z każdej strony pasażera. Nowe mikrofony sprawiają, że rozmowy telefoniczne są wyraźniejsze i "płynniejsze"
• Ulepszona łączność Wi-Fi • Ulepszona łączność z telefonem, dzięki czemu samochód rozpozna telefon z większej odległości
• Dwie nowe konstrukcje kół, które optymalizują żywotność baterii • Kamera przedniego zderzaka (może?)
• Nowy napis Tesla zastępuje tylną plakietkę z logo Tesli • Samochód jest o 8% bardziej wydajny dzięki lepszej aerodynamice.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Sporo zmian, ciekawe jak będzie kształtowała się cena w PL.

EDIT, przecież cena jest już. ECh:D 205k za nowy model to daje po dopłatach 180k za większy zasięg i wentylowane fotele:D
 

inter

Pionier e-mobilności
Sporo zmian, ciekawe jak będzie kształtowała się cena w PL.
Cena jest znana, została stara. Mozna już zamawiać.
 

inter

Pionier e-mobilności
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Są informacje, że samochody prasowe w Oslo, na pokazie mają braki w wyposażeniu.
 

KRA

Fachowiec
Dla mnie brak dźwigni kierunkowskazów pokazuje jak amerykanie sa oderwani od reszty świata. Wiem że oni jeżdżą po prostych ale u nas juz sobie wyobrażam moją żonę na rondzie jak będzie miała kierownice skręcona na 40% i szukającą gdzie te przyciski są żeby dać migacz który wcześniej były zawsze w tym samym położeniu :) No mistrzostwo ergonomii i bezpieczeństwa jazdy po prostu! No ale zaoszczędziła Tesla na tym manewrze pewnie z dobre $20, może mniej niż usuwając czujniki parkowania ale zawsze coś :) Tu trochę oszczędzili, tam trochę, pewnie tańsi dostawcy, szkoda tylko że tego nie przerzucili na klienta w końcowej cenie...
 

inter

Pionier e-mobilności
Jednak reszta zmian jest super, nie spodziewałem się ekranu z tyłu. Jestem ciekaw wygłuszenia.
Jutro będą filmiki z Oslo, po jazdach, dzisiaj była tylko prezentacja. Ale ma być zdecydowanie ciszej. Średnio ciszej o 25%.
 
Top