Tescik zasięgu suvy ciekawa metoda i sposób testowania

Bronek

Pionier e-mobilności
Fajna metodologia bo będą sie zmieniać kierowcy co daje dużo obiektywizmu z racji różnych przecież sposobów prowadzenia.
Nie wystarczy ustawić temperatury i tempomaty. Ciekawe
Facet tez wspomina o tym jakie osiągi mają poszczegolne samochoody ile KM itp.

Screenshot_20230903-085345_Brave_copy_1725x545.jpg


Wybor kierowców, który samochód im pasuje najbardziej

Screenshot_20230903-090046_Brave_copy_912x308.jpg


 
Last edited:

Olecki

Pionier e-mobilności
no widzisz - sam zaczynasz się mieszać - YLR jest szybszy od każdego tu wskazanego zwłaszcza od KIA
Polestar jest szybszy ale akurat nie ma to tutaj żadnego znaczenia jeśli nie testują przyśpieszenia czy Vmax tylko zasięg. Jeśli kryterium było zbliżone deklarowane WLTP to dobór jest w miarę ok bo widełki to około 7%.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Polestar jest szybszy ale akurat nie ma to tutaj żadnego znaczenia jeśli nie testują przyśpieszenia czy Vmax tylko zasięg. Jeśli kryterium było zbliżone deklarowane WLTP to dobór jest w miarę ok bo widełki to około 7%.
ja robisz test zasięgu to dobierasz najlepsze zasięgi danego producenta
jak robisz test piękności to dobierasz najpiękniejsze
jak robisz test x to dobierasz auto co mają najlepsze x

zwłaszcza jak ceny tesli są niższe niż KIA itd

tutaj zrobiono test parametrów X wg parametrów doboru Y - dlaczego ?
właśnie dlatego aby się nie okazało, że auto tańsze tesli ma lepsze parametry od droższych innych producentów

i jak widać wielu się na taką manipulację złapało ... zwłaszcza broniących droższych KIA :ROFLMAO:
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tylko że akurat o nie jest test tego jak daleko zajedziesz na baterii tylko zgodności deklaracji producenta z rzeczywistością więc wcale nie musisz wybierać wersji z maksymalnym zasięgiem.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
dobór pojazdów by robiony na zamówienie i to widać i udawanie, że to coś ma cokolwiek wspólnego z uczciwością
Na codzień chodzisz z foliową czapeczką? Kto zamówił ten test? Polestar, który wypadł najlepiej, bo miał najbardziej zbliżony wynik do WLTP? Czy to, że w teście był mach-e GT, a nie mach-e LR, też jest spiskiem?
no widzisz - sam zaczynasz się mieszać - YLR jest szybszy od każdego tu wskazanego zwłaszcza od KIA
2 auta z testu są szybsze niż YLR, 1 przyspiesza do 100km/h w tym samym czasie co YLR, a 1 jest wolniejszy od każdego innego testowanego.
Poza tym co to ma wspólnego z przeprowadzonym testem, gdzie głównym odniesieniem jest zasięg realny do tego z WLTP?
Serio, niektórym przydałby się detoks od internetu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tym pięciu Panom najlepiej jechaló sie dwóch samochodach i to powinno być głównym wynikiem testu . Zasięgi czterech zbiżone .

Ford ma przesr... bo nikt go nie wybrał i najmniej przjechał.

Moja dalsza analiza , co kupic , to już inne elemnty : oprogramowanie,jazda z tym jak to się zbiera . Obsłga !! i tu niestety po wrogu publicznym nr1, trudno znaleść prostszą, aby wsiąśc jechać lub wysiąść i pójść w pi du.

Ciągle czekam ....I ni ch nic się nie zapowiada realnie .
 

STMS

Pionier e-mobilności
Na codzień chodzisz z foliową czapeczką? Kto zamówił ten test? Polestar, który wypadł najlepiej, bo miał najbardziej zbliżony wynik do WLTP? Czy to, że w teście był mach-e GT, a nie mach-e LR, też jest spiskiem?
widzisz najlepsze jest to, że doszukujesz się czegoś czego nie ma - skoro efektem ma być jak najlepsza zbliżoność do WLTP to powinien być wynik posortowany wg kolumny % a nie jest

1693909827666.png

zgadnij po czym jest przesortowany ... ??? po zasięgu i tak będzie większość go odbierała !

widać myślenie u Ciebie jak wszędzie - udajemy, że coś testujemy a pokazujemy wyniki inne i sugerujące CAŁKOWICIE CO INNEGO

TO WŁAŚNIE JEST MANIPULACJA !
 

Halisep

Posiadacz elektryka
A później się dziwimy dlaczego my, właściciele Tesli, mamy taki wizerunek. Co z tego, że 99% będzie normalna, skoro wystarczy jeden taki troll i cała dyskusja traci na wartości. Wszędzie spiski i manipulacje.
 

STMS

Pionier e-mobilności
A później się dziwimy dlaczego właściciele Tesli mają taką opinię. Co z tego, że 99% będzie normalna, skoro wystarczy jeden taki troll i cała dyskusja traci na wartości.
TROLL to raczej Ty jesteś a dodatkowo zmanipulowany - widać nie masz pojęcia, że te 2 plansze są znacznie ważniejsze dla podświadomości niż godzina gadania

i dobrze - niech tacy zmanipulowani dalej kupują przepłacone samochody - to tylko dowodzi, że reszta ryku panikuje i obrońcy są mało świadomi :ROFLMAO:
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Trochę śmieszą mnie takie komentarze. Wystarczy 1 test, gdzie Tesla nie wypadła najlepiej i już zaczyna się szukanie spisków 😄
Zauważ, że nikt się nie doczepił mustanga w tym zestawieniu. Przecież też mógłby być zwykły long range, i to jeszcze na małych felgach i może by wygrał, nawet z YLR.
I jeszcze raz. Ten test miał sprawdzić zasięgi samochodów o tych samym lub maksymalnie zbliżonym WLTP.
Jeden test? Wystarczy popatrzyć co wyprawiają "osobistości" branży motoryzacyjnej żeby się przypodobać producentom wydającym budżety reklamowe - ostatni przykład pan Bartłomiej Derski z "Wysokie Napięcie" przygotował mema, porównującego Teslę do Białorusi, bo odmówili mu wizyty w Giga Berlin, bo jest dziennikarzem, uznał że to taki sam przypadek jak jego odmowa wjazdu do Białorusi.

Jerzy Urban mógłby się od Pana Derskiego uczyć.

Szkoda, że jak mu ukradli Kia to nie miał żadnych kąśliwych memów z tym że je kradną, pewnie już mu dali extra rabat na nową więc zadowolony.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
moim zdaniem jest Super, że wzieli Performance. Najlepsze wersje to najlepsze.
A tych co zainteresuje słabsza i tak wiadomo, że LR będzie lepszy. Mnie interesuje akurat ta wersja i testów tego jak na lekarstwo.
Z małej litery początek zdania a z dużej w środku? Dziwne :)
 
Top