Tescik zasięgu suvy ciekawa metoda i sposób testowania

Bronek

Pionier e-mobilności
Fajna metodologia bo będą sie zmieniać kierowcy co daje dużo obiektywizmu z racji różnych przecież sposobów prowadzenia.
Nie wystarczy ustawić temperatury i tempomaty. Ciekawe
Facet tez wspomina o tym jakie osiągi mają poszczegolne samochoody ile KM itp.

Screenshot_20230903-085345_Brave_copy_1725x545.jpg


Wybor kierowców, który samochód im pasuje najbardziej

Screenshot_20230903-090046_Brave_copy_912x308.jpg


 
Last edited:

Grzesiek

Pionier e-mobilności
moim zdaniem jest Super, że wzieli Performance. Najlepsze wersje to najlepsze.
A tych co zainteresuje słabsza i tak wiadomo, że LR będzie lepszy. Mnie interesuje akurat ta wersja i testów tego jak na lekarstwo.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Wystarczy obejrzeć wstęp, żeby wiedzieć co jest celem tego testu. Wzięli auta o zbliżonym WLTP, żeby sprawdzić rozbieżności z realnym zasięgiem i zobaczyć który, z tych zbliżonych zasięgiem aut, pojedzie najdalej. Poza tym wszystkie auta w tym teście mają napęd 4x4, opcjonalne duże felgi i 4/5 aut jest w najmocniejszych wersjach. Nie mogę się do niczego przyczepić... no może takiej drobnostki jak to, że WLTP ev6 awd na 20" to 480km, a nie 506.
 

STMS

Pionier e-mobilności
z tą KIA to oni przekombinowali - bo to nie GT a GT Line

GT Line ma przyspieszenie 5,2 - gorsze od Y LR !
WLTP wg strony polskiej to 506-484 (19-20”)

GT to co innego ale GT ma znacznie mniejszy zasięg [424 km] - czyli porównali GT line do znacznie lepszego YP - przy GT zasięg by był gorszy pewno z 50 km od YP i wypadł w okolicy mustanga albo lekko więcej

takie testy tylko wprowadzają w błąd a kto wie czy nie finansowane było przez KIA - coś mi tak śmierdzi
 

STMS

Pionier e-mobilności
Tu chyba chodzi o porównanie tych mocniejszych dlatego Performance u innych chyba też wszystkie wersje są te najmocniejsze. Ogólnie to fajnie jakby obliczyli jeszcze błąd takiego testu czyli wzięli 5 egzemplarzy tego samego auta żeby zobaczyć jak się rozjeżdżają km/zużycia
no właśnie nie są
KIA GT Line to nie GT - wzięli słabszą wersję i porównali z najszybszą teslą zamiast z odpowiednikiem czyli LR
 

STMS

Pionier e-mobilności
podsumowując - TEST robiony specjalnie aby nie pokazać, że TESLA jest najlepsza

KIA - wybrany zły model do testu - odpowiednik YP czyli GT miałby z 50 km mniej

Skoda - to nie ma nawet parametrów Y LR [bo aż 6,4 sek do 100] - czyli odpada w przedbiegach jakby porównać do Y LR

nie chce mi się szukać parametrów Polestara - tak czy siak czy YP czy Y LR wygrywa z każdym
 

cpt

Zadomawiam się
moim zdaniem jest Super, że wzieli Performance. Najlepsze wersje to najlepsze.
A tych co zainteresuje słabsza i tak wiadomo, że LR będzie lepszy. Mnie interesuje akurat ta wersja i testów tego jak na lekarstwo.
Moim zdaniem, gdyby nie było deszczu to ok, ale przy tak szerokich oponach performance spalanie bardzo wzrasta jak jest mokro (moja prywatna obserwacja to nawet 4kwh na 100km przy podobnej jeździe 140-160).
 

Halisep

Posiadacz elektryka
podsumowując - TEST robiony specjalnie aby nie pokazać, że TESLA jest najlepsza
Trochę śmieszą mnie takie komentarze. Wystarczy 1 test, gdzie Tesla nie wypadła najlepiej i już zaczyna się szukanie spisków 😄
Zauważ, że nikt się nie doczepił mustanga w tym zestawieniu. Przecież też mógłby być zwykły long range, i to jeszcze na małych felgach i może by wygrał, nawet z YLR.
I jeszcze raz. Ten test miał sprawdzić zasięgi samochodów o tych samym lub maksymalnie zbliżonym WLTP.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Trochę śmieszą mnie takie komentarze. Wystarczy 1 test, gdzie Tesla nie wypadła najlepiej i już zaczyna się szukanie spisków 😄
Zauważ, że nikt się nie doczepił mustanga w tym zestawieniu. Przecież też mógłby być zwykły long range, i to jeszcze na małych felgach i może by wygrał, nawet z YLR.
I jeszcze raz. Ten test miał sprawdzić zasięgi samochodów o tych samym lub maksymalnie zbliżonym WLTP.

dobór pojazdów by robiony na zamówienie i to widać i udawanie, że to coś ma cokolwiek wspólnego z uczciwością

to tak jakby testować porche z vw golfem i twierdzić, że golf lepszy bo więcej przejedzie bo brano pod uwagę deklaracje spalania producenta jako porównanie aut - rozumiesz jaki to badziewny argument ? :ROFLMAO:
 

STMS

Pionier e-mobilności
Tak, YLR jest szybszy tylko od skody. Do 100km/h tyle samo co ev6, powyżej też już szybsza jest tesla
no widzisz - sam zaczynasz się mieszać - YLR jest szybszy od każdego tu wskazanego zwłaszcza od KIA
 
Top