Krzywa ładowania Tesli na ogniwach BYD Blade

daniel

Señor Meme Officer
Tesla-BYD-battery_01.jpg

DISCLAIMER: nie wiadomo czy źródło jest wiarygodne
 

Michal

Moderator
No to ze zdjęciem się nie zgadza i teraz pytanie - kto ściemnia :p
 

daniel

Señor Meme Officer
No to ze zdjęciem się nie zgadza i teraz pytanie - kto ściemnia :p
To musi być jakiś glitch zaraz po wpięciu. Ładowanie 2C przy 80% i bez rozgrzewania? Przewidywanie 35 min do końca. To musi być chwilowy skok. W komentarzach też piszą, że jest jakiś software patch do naprawy tego.
 

Michal

Moderator
Z wykresu wynika, że ładowanie 20-98% powinno się odbywać w około 25 minut na nowych BYD blade vs 32 minuty na CATL.
 

Michal

Moderator
No to jeszcze inaczej, bo moc zaczyna spadać przy 35% :p Przy 50% jest 115 kW, czyli tak jak na CATL na wykresie powyżej, ale później do 80% prawie płasko.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
No to jeszcze inaczej, bo moc zaczyna spadać przy 35% :p Przy 50% jest 115 kW, czyli tak jak na CATL na wykresie powyżej, ale później do 80% prawie płasko.
Dodatkowo w komentarzach opisują że bardzo mocno zależy od temperatury. Po pierwszych ochach i achach LFP blade od BYD to nie taki miód jak się wydawało na początku z wykresów :p

//użytkownik auta z LFP ;)
 

Michal

Moderator
Ale tutaj pokazuje mu 35C na zewnątrz, to chyba lepiej się nie da :p
 
Top