Wydaje mi sie że obecnie 3/Y Performance zbyt mocno kanibalizują S/X wiec jest ryzyko że 3 Performance się nie pojawi z tego powodu, albo np pojawi się dopiero po wycofaniu S lub modernizacji która zmieni segment tego modelu. W ciagu najbliższych 5-10 lat modele S/X muszą się rozdwoić na duże wersje "budżetowe" dla ludzi co potrzebują dużych ale tańszych aut(na dziś 250-400tys) oraz wersje luksusowe(na dziś ~500-700tys) ale nie wiem czy Tesli opłaca się w tą stronę iść. Jeśli chodzi o X to on zostanie luksusowy(np kiedyś odświeżona wersja będzie jeszcze droższa, a zostanie zwiekszony komfort typu masaż w fotelach) a duży wysoki i tani będzie nowy model zaraz po Model 2. Dopuszczam możliwość że S zostałby wycofany na jakiś czas zupełnie np gdyby w ofercie pojawił sie Roadster 2 i powrociłby po 1-2 latach jako zupełnie nowy model zbudowany od podstaw z zamysłem jak najtanszej produkcji