ID.BUZZ dostępny od ręki.

lookash_c

Pionier e-mobilności
Czy w obecnym ID.BUZ nie ma nawiewów na tył?
Osobnych kratek na drugi rząd (w słupkach czy suficie) nie widać, ale do bagażnika (więc na trzeci rząd) chyba coś dmucha (z filmu Bjorna zimą kojarzę).
W tak zwrotnym aucie przydałby się układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem. Wie ktoś czy się pojawi?
"Nie wydaje mnie się".
 

p0li

Pionier e-mobilności
W tak zwrotnym aucie przydałby się układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem. Wie ktoś czy się pojawi?
w mechanicznej kierownicy jest to niemozliwe, potrzebny bylby uklad "by wire" jak w CT , lexus czy canno
chyba ze chodzilo ci o ulad o zmiennej sile wspomagania - to juz sie stosuje od 30 lat
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Oczywiście, że jest możliwe,
BMW stosuje zmienne przełożenie układu kierowniczego już ponad 20 lat,
Active Steering się ta opcja nazywa, obecnie rozszerzona o aktywny skręt kół na tylnej osi.
 
Top