Łukasz Bąk z caroseria prywatnie kupił TM3

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Kupił nową furę z zagranicznej dystrybucji reklamowaną jako posiadającą gwarancję, która to okazała się ubezpieczeniem od kosztów naprawy a nie gwarancją. Później i sprzedawca i ubezpieczyciel migali się od odpowiedzialności. Autoryzowany dystrybutor stwierdził że może pomóc (pomimo że ten model nie był sprzedawany w Europie) ale za niemałą kasę. Z tego co mi się tam obiło o uszy teraz jest etap obustronnych pozwów (z jednej strony o oszustwo z drugiej o zniesławienie) ale nie mam samozaparcia żeby oglądać całą tą sagę na YT.
Z wypiekami na twarzy czekam jak wpadkę zaliczy jakiś chiński model i wtedy wyjdzie ile jest to wszystko wartę
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Z wypiekami na twarzy czekam jak wpadkę zaliczy jakiś chiński model i wtedy wyjdzie ile jest to wszystko wartę
Tylko że to nie jest wpadka 'marki' tylko nieuczciwego sprzedawcy. A samym dużym firmom też się zdarza. U nas była głośna sprawy Kękę i Kia oraz Mercedes za milion na YT. Tesli też się takie tematy przytrafiają, jakiś czas temu był nagłośniony przypadek z Belgii gdzie po kilku latach procesu musieli odkupić samochód po cenie nowego bo nie potrafili go naprawić czy z Finlandii gdzie musieli tak samo odkupić po cenie nowego Modelu S bo nie zrobili upgrade baterii mimo obietnicy składanej przy zamawianiu auta.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Tylko że to nie jest wpadka 'marki' tylko nieuczciwego sprzedawcy. A samym dużym firmom też się zdarza. U nas była głośna sprawy Kękę i Kia oraz Mercedes za milion na YT. Tesli też się takie tematy przytrafiają, jakiś czas temu był nagłośniony przypadek z Belgii gdzie po kilku latach procesu musieli odkupić samochód po cenie nowego bo nie potrafili go naprawić czy z Finlandii gdzie musieli tak samo odkupić po cenie nowego Modelu S bo nie zrobili upgrade baterii mimo obietnicy składanej przy zamawianiu auta.
I o to mi chodzi, jestem ciekaw jak przymusicię Chińczyków, nie szło ukrócić ich kopiowania itp to już widzę prawa konsumenta.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
I o to mi chodzi, jestem ciekaw jak przymusicię Chińczyków, nie szło ukrócić ich kopiowania itp to już widzę prawa konsumenta.
Bez problemu, jak dało radę przymusić producentów elektroniki, np. telefonów (np. takie firmy jak Xiaomi, OPPO, Vivo, OnePlus czy podobne) to i producentów samochodów się da. Jeśli firma chce prowadzić oficjalną dystrybucję na terenie EU to są bardzo skuteczne narzędzia do egzekwowania praw konsumenta. A jeśli nie ma oficjalnej dystrybucji - no cóż, wtedy kupujący chyba wiedział czym ryzykuje.
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
View attachment 13431

Jak przejdziemy czerwone pole, to nastawienie się zmieni z "obawy przed nieznanym" na akceptację nowego standardu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Crossing_the_Chasm
https://www.comunidad.madrid/en/ser...rs-consumidores-pioneros-miedo-lo-desconocido
No to juz ponad 100 lat :p
 

ypl

Pionier e-mobilności
Piekło zamarzło, Robert ze Stradale Classics kupił TMYLR, ale jak wyjeżdżał z placu w Ząbkach to dźwięk silnika amg podłożył w materiale 🤣
Ciekawe czy będzie jakiś content z tą teslą na swoich kanałach wrzucał.

 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
W sumie trend jest za silny, żeby go dalej ignorować.

Poziom większości "dziennikarzy" motoryzacyjnych to w poniżej mułu.

Fałszywe narracje, uprzedzenie oraz zwykły hejt spowolnił rozwój elektromobilności.
Rynek budzi się powoli, ale trendy społeczne są złe(elektryki się palą, zasięg, psują się etc.)

Cała zasługa dzięki Panu Kornackiemu, povagowani, miłośnicy huk wie czego etc.

Cieszę się że zmiany nadchodzą, ale niesmak pozostaje.
 
Top