Tesla Model 3, dostawy I kwartał 2024

bte

Zadomawiam się
Podejrzewam, że to pytanie już padało, ale nie mam niestety czasu wertować wątków, dlatego być może się powtórzę, za co z góry przepraszam.

VIN otrzymujemy w którym momencie ?
Jak auto jest pakowane na statek, czy dopiero jak jest na miejscu w Ząbkach ?
Na pewno gdzieś w trasie, gdy auto jest na statku ale w tej chwili trudno powiedzieć gdzie mniej więcej, bo trasy się pozmieniały. W dodatku ostatnio nadano VINy by zaraz potem je cofnąć. Lekkie zamieszanie panuje.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jak to możliwe że w Polsce mają na stanie demówki i 1 nówkę podczas gdy w niemczech są dziesiątki na stanie?: https://www.tesla.com/de_DE/inventory/new/m3?arrangeby=relevance&range=0
Bo to wiekszość demówki w Niemczech. A ja piszę o nowych i pytałem o SR. A dopłynął niedawno statek z nówkami do Belgii i Antwerpii, stąd zwiększył się stok i na dzisiaj z demówkami to 319 sztuk. Od 2 miesięcy nic nie przypłynęło do Kopru.
Przykład: Model 3 Highland SR Stealth Szary | czarny 18" bez haka
Termin dostawy 11.02. - 31.03. (bez VIN)
 
Last edited:

KRA

Fachowiec
Bo to wiekszość demówki w Niemczech. A ja piszę o nowych i pytałem o SR. A dopłynął niedawno statek z nówkami do Belgii i Antwerpii, stąd zwiększył się stok i na dzisiaj z demówkami to 319 sztuk. Od 2 miesięcy nic nie przypłynęło do Kopru.
Przykład: Model 3 Highland SR Stealth Szary | czarny 18" bez haka
Termin dostawy 11.02. - 31.03. (bez VIN)
Mijasz się z prawdą, nie wprowadzaj ludzi w błąd :) Na 35 Modeli 3 HL stockowych w Niemczech na stronie Tesli tylko 9 to demówki a 26 to nówki gotowe do odbioru (30 sztuk) lub w drodze (5 sztuk):
Są zarówno Long Range jak i Standard. Nie rozumiem więc co kombinują w Ząbkach że nie wystawiają ich na polskiej wersji strony, podejżewam że zależy im żeby Model Y nasprzedawać przed liftem bo nakupowali na plac i stoją....
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Mijasz się z prawdą, nie wprowadzaj ludzi w błąd :) Na 35 Modeli 3 HL stockowych w Niemczech na stronie Tesli tylko 9 to demówki a 26 to nówki gotowe do odbioru (30 sztuk) lub w drodze (5 sztuk):
Są zarówno Long Range jak i Standard. Nie rozumiem więc co kombinują w Ząbkach że nie wystawiają ich na polskiej wersji strony, podejżewam że zależy im żeby Model Y nasprzedawać przed liftem bo nakupowali na plac i stoją....
Ząbki nie mają nic do tego, centrale mają w Holandii. I nic nie kupują, bo to filia do wydawania.
W Niemczech sporo osób zrezygnował i pewnie to tam jest na inventory, bo zamawiający czekają na obniżkę cen. W innych lokalizacjach są tylko demówki, poza Francją, bo tam też znikły dopłaty.
Faktem jest że od 1 stycznia wzrosły mocno zapasy Y, bo na dzisiaj to 1900 sztuk, a na koniec roku było 1100 sztuk.
Wszystkich wersji Tm3 jest 319 sztuk, z czego to większość demówek, które mają chore ceny.
 
Last edited:

KRA

Fachowiec
Ząbki nie mają nic do tego, centrale mają w Holandii. I nic nie kupują, bo to filia do wydawania.
W Niemczech sporo osób zrezygnował i pewnie to tam jest na inventory, bo zamawiający czekają na obniżkę cen. W innych lokalizacjach są tylko demówki, poza Francją, bo tam też znikły dopłaty.
Faktem jest że od 1 stycznia wzrosły mocno zapasy Y, bo na dzisiaj to 1900 sztuk, a na koniec roku było 1100 sztuk.
Wszystkich wersji Tm3 jest 319 sztuk, z czego to większość demówek, które mają chore ceny.
Znowu mijasz się z prawdą. Może najpierw sprawdź coś zanim napiszesz żeby kolejny raz nie wprowadzać ludzi w błąd dorabiając przy okazji niesprawdzone historie?
We włoszech dziesiątki modeli 3 do odbioru (nie dema):
To samo w Hiszpanii (nie dema):
I w wielu innych krajach jak np. w Belgii (nie dema):
Portugalii (nie dema):
Danii (nie dema):

Jak to Ząbki nie mają nic do tego co oferuje polska strona Tesli? To skąd się biorą te auta na placu przed salonem które potem są na stocku? Przecież to oni decydują jak "zatowarować" plac. Ewidentnie coś nie pykło z przewidywaniami sprzedaży Modelu Y i nie ma gdzie zaparkować nowych trójek albo czekają aż się Y sprzedadzą przed ich domówieniem ale to nie powinno być wymówką oddziału poważnej firmy w prawie 40-milionowym kraju żeby mieć gorszy wybór lokalnie niż inne kraje....
 

inter

Pionier e-mobilności
Znowu mijasz się z prawdą. Może najpierw sprawdź coś zanim napiszesz żeby kolejny raz nie wprowadzać ludzi w błąd dorabiając przy okazji niesprawdzone historie?
We włoszech dziesiątki modeli 3 do odbioru (nie dema):
To samo w Hiszpanii (nie dema):
I w wielu innych krajach jak np. w Belgii (nie dema):
Portugalii (nie dema):
Danii (nie dema):

Jak to Ząbki nie mają nic do tego co oferuje polska strona Tesli? To skąd się biorą te auta na placu przed salonem które potem są na stocku? Przecież to oni decydują jak "zatowarować" plac. Ewidentnie coś nie pykło z przewidywaniami sprzedaży Modelu Y i nie ma gdzie zaparkować nowych trójek albo czekają aż się Y sprzedadzą przed ich domówieniem ale to nie powinno być wymówką oddziału prawie 40-milionowego kraju żeby mieć gorszą ofertę lokalnie niż inne kraje....
Już tłumaczyłem, Europa jest podzielona na obszary, nikt z Tesli nie będzie ci przesyłał Tesli z Hiszpani, Portugali, czy Włoch. Ja pytałem o Tesle 3 SR, i taką dostałem odpowiedź.
A w styczniu był statek z Teslami w Hiszpani i Belgii.
 
Last edited:

KRA

Fachowiec
Już tłumaczyłem, Europa jest podzielona na obszary, nikt z Tesli nie będzie ci przesyłał Tesli z Hiszpani, Portugali, czy Włoch. Ja pytałem o Tesle 3 SR, i taką dostałem odpowiedź.
Co mi tłumaczyłeś? Że wszędzie tylko demówki poza Niemcami i Francją a okazuje się ze to nie prawda bo w każdym z krajów które wkleiłem są nie demowe wersje SR, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd. Jeżeli konfabulując jest prawdą ze Europa jest podzielona na obszary to niech do Polski zamówią Modele 3...
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Dostałem sms'a od Tesli, że jeśli zamówię odnowioną 3 teraz, a cena spadnie do czasu opłacenia faktury, to zapłacę mniej za auto.
 

inter

Pionier e-mobilności
Dostałem sms'a od Tesli, że jeśli zamówię odnowioną 3 teraz, a cena spadnie do czasu opłacenia faktury, to zapłacę mniej za auto.
Chodzi o demówkę. One teraz są za drogie.
 
Top