Sprzedam Forda Mustanga Mach-E SR RWD

vwir

Pionier e-mobilności
problemy z stycznikiem (bezpiecznikiem) przepalajacym się często (opisywana przypadłość na forum)
Ani jednego przypadku w wersji SR. Przypadłość typowa dla LR, głównie AWD.

niestety ten pożar białego egzemplarza nie zrobił dobrze dla tego modelu
Jedna sztuka na cały świat? ;)
krótka gwarancja dla wcześniejszych modeli, ten samochód powinien mić conajmniej 8 lat gwarancji na specyficzne elementy EV
Przecież ma:
The following high voltage components are 8 years or 160,000 km under warranty:
- eDrive - Primary drive unit
- eDrive- secondary drive unit
- Charger
- High volt battery
- DC/DC converter
- Trans-inverter control module
 

STMS

Pionier e-mobilności
Nie każdy potencjalny kupujący chce Tesle, których jest już na peczki - i jeszcze do tego biała. Poza tym ktoś mógłby np chcieć mieć tak super niespotkane funkcje jak czujniki parkowania lub AA/Carplay 😀

daj znać czy sprzedałeś i ile rabatu musiałeś dać ?
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Ani jednego przypadku w wersji SR. Przypadłość typowa dla LR, głównie AWD.
A wiesz, tego to nie wiedziałem, z pewnościa na moją decyzje zakupową wpłynął ten problem, ciekawe ile jest innych podobnych mi osób. Fakt jest taki że nawet jak to jest prawda to tak i tak w przyszłości będzie cieżko przekonać kolejne osoby aby tak mocno zagłębiały się w temat i kupiły.

Co do gwarancji to nie wiem o co chodzi, wiem że jak rozglądałem sie na początku 2023 to były jeszcze egzemplarze z 2022 ale w salonie mówili ze te nowe z 2023 są lepsze bo mają dłuższą gwarancje, nie wnikałem dalej bo ogólnie byłem sceptyczny do tego auta chociaż bardzo nam się podobało
 

vwir

Pionier e-mobilności
A wiesz, tego to nie wiedziałem, z pewnościa na moją decyzje zakupową wpłynął ten problem, ciekawe ile jest innych podobnych mi osób.
Czyli zgłębiałeś temat na tyle że wiesz że są problemy z przekaźnikiem ale już nie na tyle żeby wiedzieć kiedy ten problem występuje?
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Czyli zgłębiałeś temat na tyle że wiesz że są problemy z przekaźnikiem ale już nie na tyle żeby wiedzieć kiedy ten problem występuje?
No tak, przejrzałem forum, było opowieści jak się przekaźnik spala (mocne przyśpieszanie, czasami szybkie ładowanie), było nawiązanie że w USA szybciej im to robią niż w PL ale problem wraca, no więc koniec tematu. To że EV mają wpadki pokazuje historia wadliwych baterii w hyundai i boltach. Nie ma co sobie utrudniać życia za własne pieniądze, tym bardziej że ten model ma już 3 lata i gdy wchodził był jednym z nielicznych EV a dziś to już jest sporo EV.
Właśnie sprawdziłem otomoto i dużo jest egzemplarzy co już dawno temu widziałem, nie wiem czy to problem dokładnie tych egzemplarzy i dlatego stoją a w tym czasie inne się sprzedały ale jest to zastanawiające. Gdzieś ostatnio było że używane EV się słabo sprzedają, i była teoria ze polacy wolą nowe bo z dotacją itp, oczywiście używane będą tańsze ale są jakieś powody dlaczego te użwki stoją, wiec kwestia "postrzegania/niezawodność/gwarancja" to jest ważna rzecz.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
akurat też szukam Tesli od 2 miesięcy i powiem, że rynek stoi chyba w miejscu.
Choć tak samo jest z Renault Zoe, Hyundaj'em Koną
Bo ZEO i Kona (ta poprzednia generacja) to już stare konstrukcję, brakuje im powiewu świeżości.. Jeszcze niedawno nowe ZOE po dotacji można było kupić za około 100 tys, kilka lat temu to byłby hit sprzedażowy ale dziś wiele osób szuka czegoś innnego.
Myśle że problem jest też jest w naszej mentalności, tzn że wielu właścicieli EV interesuje się tym aż za mocno, co objawia się tym że śledzimy zmiany cen, nowości itp i widzimy jak auta tracą na wartości... Gdybyśmy tym się tak nie interesowali to byśmy to zobaczyli dopiero po kilku latach i byśmy uznali że to norma, tak miałem przy bardziej zwykłych spalinowych.
Interesuje się EV już kilka lat i pamiętam jaki szał i jakie emocje były gdy pojawił się Ionig5, Mach-E - a dziś te modele mają 3 lata, są nowe konstrukcje, no ale jak ktoś długo na to patrzy to ciągle jeszcze myśli że to jest HOT towar, a on był w 2021...., teraz to patrzymy z wypiekami na twarzy na nowe produkty..
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ciężko się dziwić. Auta z 2022 roku, ale nie rejestrowane są do wyrwania u dealerów za 200tys (wystarczy spojrzeć na otomoto). Od tego 27tys dotacji i mamy nowe auto taniej niż tutaj używkę. Sam zaczynam trochę się łamać czy jako drugie auto nie kupić... drugiego mustanga ;) Jedyną przeszkodą jest to, że drugie auto wolę mniejsze. Mniej miejsca zajmuje w garażu, łatwiej zaparkować, na codzień do jazdy po bułki i do pracy Leaf jest wygodniejszy od Mustanga. To jest jedyne, co mnie powstrzymuje.
 
Top