Zakup TM3 SR+

Robmal

Posiadacz elektryka
Cześć.
Poszukuje możliwości zakupu tego auta. Raczej myśle o nowym niż używanym. Przyglądałem się ceną w Europie. Byłem przekonany, że w Polsce jest najtaniej. Zdziwiłem się bo taniej (przeliczając kurs) jest w Niemczech oraz Szwajcarii. Ponieważ nie znam się na opłatach to może ktoś z Was podpowie co musiałbym doliczyć jako koszty dodatkowe do tesli kupionej np. w Szwajcarii. Z cennika po przeliczeniu wychodzi 185 tys zł

Giacomo

Fachowiec
Cześć.
Poszukuje możliwości zakupu tego auta. Raczej myśle o nowym niż używanym. Przyglądałem się ceną w Europie. Byłem przekonany, że w Polsce jest najtaniej. Zdziwiłem się bo taniej (przeliczając kurs) jest w Niemczech oraz Szwajcarii. Ponieważ nie znam się na opłatach to może ktoś z Was podpowie co musiałbym doliczyć jako koszty dodatkowe do tesli kupionej np. w Szwajcarii. Z cennika po przeliczeniu wychodzi 185 tys zł
Po odjeciu Vatu 7.7 % to w tej cenie masz prawie LR ,ale jakie oplaty sa w PL to niestety nie wiem

BigB00

Posiadacz elektryka
Cześć.
A nie jest przypadkiem tak, że spojrzałeś na auta z dopłatą od rządu/landu? Bo jeśli tak to musiałbyś chyba być obywatelem danego kraju żeby dostać te dopłaty. Poza tym jeśli dobrze Ciebie rozumiem to masz nadzieję na opłaty (transport, ewentualne różnice w VAT, dodatkowe opłaty przy rejestracji) w cenie sumarycznie niższej niż 15 tys zł?
Nie mówię, że nie. Tylko może tu być niewiele miejsca na oszczędności.

Giacomo

Fachowiec
A nie jest przypadkiem tak, że spojrzałeś na auta z dopłatą od rządu/landu? Bo jeśli tak to musiałbyś chyba być obywatelem danego kraju żeby dostać te dopłaty. Poza tym jeśli dobrze Ciebie rozumiem to masz nadzieję na opłaty (transport, ewentualne różnice w VAT, dodatkowe opłaty przy rejestracji) w cenie sumarycznie niższej niż 15 tys zł?
Nie mówię, że nie. Tylko może tu być niewiele miejsca na oszczędności.
Nie wiem jak w DE , ale u mnie cena podana na stronie jest prawdziwa , W CH nie mamy doplat w cenniku