Kolejne obniżki !!!

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Intryguje mnie bateria "H" i "V" co to za różnica?
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość

GAME OWER

Dalej nie szukam u mnie jest F z Berlina

Cyfra 7: Typ układu napędowego

  • Ładowarka A = 10 kW (USA 2012-2013)
  • B = ładowarka 20 kW (USA 2012-2013)
  • Ładowarka C = 10 kW z możliwością ładowania prądem stałym (USA 2012-2013)
  • Ładowarka D = 20 kW z możliwością ładowania prądem stałym (USA 2012-2013)
  • E = NMC / NCA (dla pojazdów przyjeżdżających z Szanghaju.)
  • E = „Elektryczny” (dla pojazdów, które nie pochodzą z Szanghaju.) Jeśli cyfra 8 = S, to akumulator LFP firmy BYD.
  • F = LFP (dla pojazdów przyjeżdżających z Szanghaju.)
  • F = LFP (dla pojazdów, które nie pochodzą z Szanghaju.) Jeśli cyfra 8 = S, to akumulator LFP firmy CATL.
  • H = Bateria litowo-jonowa — duża pojemność (NMC)
  • S = Bateria litowo-jonowa – standardowa (NMC)
  • V = Bateria litowo-jonowa – o bardzo dużej pojemności (NMC)
fajnie, że podrążyłeś temat. nie można im odpuszczać bo traktują nas jak ciemną masę. super akcja. czekasz na juniper? kiedy się spodziewasz wejścia na rynek?
 

Raf24

Fachowiec
fajnie, że podrążyłeś temat. nie można im odpuszczać bo traktują nas jak ciemną masę. super akcja. czekasz na juniper? kiedy się spodziewasz wejścia na rynek?
Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z Ząbek chyba jakiś średni szczebel i pyta ;
=- o co chodzi ??
- O to samo od początku , chcę wiedzieć co kupuję
=- A konkretnie dlaczego BYD ?
- Bo krzywa ładowania lepsza
=- A skąd ta wiedza że lepsza ? to wiedza "Społecznościowa" i czy zna Pan nową wersję/aktualizację ( V2 V3 ? nie pamiętam) bo tam krzywa CATL też jest rewelacyjna.
- to poproszę ten wykres
=- Tesla tego nie udostępnia ,ale on testował i krzywa była super
- To skąd Pan wie którą baterię Pan testował jak Tesla nie udostępnia danych jaka jest bateria w aucie ?
=-YYYY , to znaczy ze chce Pan zrezygnować /wycofać zamówienie
-Tak ale nie z mojej winy (oplata 1200zł) ,przed rezerwacją pytałem pracowników i na podstawie informacji (telefoniczna )-"na pewno BYD ,bo to z Berlina i tak zawsze było" podjąłem decyzję o zakupie ,(wprowadzenie w błąd/zatajenie informacji )
=- No to zobaczymy ,co na to centrala
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z Ząbek chyba jakiś średni szczebel i pyta ;
=- o co chodzi ??
- O to samo od początku , chcę wiedzieć co kupuję
=- A konkretnie dlaczego BYD ?
- Bo krzywa ładowania lepsza
=- A skąd ta wiedza że lepsza ? to wiedza "Społecznościowa" i czy zna Pan nową wersję/aktualizację ( V2 V3 ? nie pamiętam) bo tam krzywa CATL też jest rewelacyjna.
- to poproszę ten wykres
=- Tesla tego nie udostępnia ,ale on testował i krzywa była super
- To skąd Pan wie którą baterię Pan testował jak Tesla nie udostępnia danych jaka jest bateria w aucie ?
=-YYYY , to znaczy ze chce Pan zrezygnować /wycofać zamówienie
-Tak ale nie z mojej winy (oplata 1200zł) ,przed rezerwacją pytałem pracowników i na podstawie informacji (telefoniczna )-"na pewno BYD ,bo to z Berlina i tak zawsze było" podjąłem decyzję o zakupie ,(wprowadzenie w błąd/zatajenie informacji )
=- No to zobaczymy ,co na to centrala
rewelacja. respect.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z Ząbek chyba jakiś średni szczebel i pyta ;
=- o co chodzi ??
- O to samo od początku , chcę wiedzieć co kupuję
=- A konkretnie dlaczego BYD ?
- Bo krzywa ładowania lepsza
=- A skąd ta wiedza że lepsza ? to wiedza "Społecznościowa" i czy zna Pan nową wersję/aktualizację ( V2 V3 ? nie pamiętam) bo tam krzywa CATL też jest rewelacyjna.
- to poproszę ten wykres
=- Tesla tego nie udostępnia ,ale on testował i krzywa była super
- To skąd Pan wie którą baterię Pan testował jak Tesla nie udostępnia danych jaka jest bateria w aucie ?
=-YYYY , to znaczy ze chce Pan zrezygnować /wycofać zamówienie
-Tak ale nie z mojej winy (oplata 1200zł) ,przed rezerwacją pytałem pracowników i na podstawie informacji (telefoniczna )-"na pewno BYD ,bo to z Berlina i tak zawsze było" podjąłem decyzję o zakupie ,(wprowadzenie w błąd/zatajenie informacji )
=- No to zobaczymy ,co na to centrala
Niezaleznie od tego jaka bedziesz mial baterie zastanow sie czy chcesz tesle… tu bedziesz mial zawsze problemy. Beda robili co chca, zmieniali oprogramowanie na gorsze itp.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
tempFileForShare_20240201-071648_copy_319x295.jpg

Smerf Maruda jest waznym elementem społeczności. Wkurza wszystkich ale robi dobrą robotę swoim kosztem, -robi to za nas!
Tacy w grupie są potrzebni, sami cierpią ale innym ułatwiają życie, dyscyplinując czasem opornych. Zwracając uwagę na rozne rzeczy ktore są ogolnie pomijane.

Ps ale! Czasem przez to będą mogly być ograniczrnia i mniej swobody, Chyba takie smerfy w EU zalatwili AP Beta, mamy bany, krótkie przerwy przy puszczeniu brsk summona po wifi kierownicy, itd... Kij ma dwa końce
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
a ja w działaniu @Raf24 widzę sprzeciw w imieniu całej społeczności przeciwko byciu testerem. jeżeli chcą testować po swojemu to niech zapłacą. w innym przypadku też chcę wiedzieć co kupuję zanim wydam kasę. nierzadko chodzi o przyszłe wydatki, często są spory o każdą zużytą kWh, jak to Tesla zlicza itp. więc co bardziej śmiali walczą o swoje i mają rację.
 

Wasp

Posiadacz elektryka
Ja też jeszce chwilę czekam. Ale właśnie ta akcja z różnymi bateriami w rwd pomogla mi podjąć decyzję że może lepiej iść w LR. Mimo że Rwd z baterią LFP od Byd to super value for money i powinna wystarczyć na moje potrzeby.

Więc spokojnie zbieram fundusze i daje sobie czas do marca.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z Ząbek chyba jakiś średni szczebel i pyta ;
=- o co chodzi ??
- O to samo od początku , chcę wiedzieć co kupuję
=- A konkretnie dlaczego BYD ?
- Bo krzywa ładowania lepsza
=- A skąd ta wiedza że lepsza ? to wiedza "Społecznościowa" i czy zna Pan nową wersję/aktualizację ( V2 V3 ? nie pamiętam) bo tam krzywa CATL też jest rewelacyjna.
- to poproszę ten wykres
=- Tesla tego nie udostępnia ,ale on testował i krzywa była super
- To skąd Pan wie którą baterię Pan testował jak Tesla nie udostępnia danych jaka jest bateria w aucie ?
=-YYYY , to znaczy ze chce Pan zrezygnować /wycofać zamówienie
-Tak ale nie z mojej winy (oplata 1200zł) ,przed rezerwacją pytałem pracowników i na podstawie informacji (telefoniczna )-"na pewno BYD ,bo to z Berlina i tak zawsze było" podjąłem decyzję o zakupie ,(wprowadzenie w błąd/zatajenie informacji )
=- No to zobaczymy ,co na to centrala
"Super krzywa k..." Hehe
Ciekawe ilu mają takich świadomych?!
Mają oddzwonić do Ciebie w najbliższym czasie?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A moze mi ktos w skrocie wytlumaczyc ta zalete BYD ?
Bo to bateria jak bateria… juz slyszalem te zachwyty ze panasonic lepszy od LG i teraz jak na to patrze to to nie ma znaczenia a wrecz LG degraduje wolniej.
Tesla gwarantuje jakas tam baterie o okreslonym zasiegu, nie sadze zeby to mialo znaczenie teraz, moze za 5 lat jak przekroczycie przebiegi zwiazane z gwarancjami, ale wtedy i tak nikt nie wie co bedzie.
Bo czy ktos moze odpowiedziec ze baterie BYD zrobia 500kkm a CATL tylko 400kkm ?
 
Top