Mają wszelkie dane ale na wyższym poziomie organizacyjnym. Wiedzą nawet i nie wiem jakim cudem to wiedzą, że dali mi błędnie zestaw evse z przejściówką usa/CCS, którą za każdym razem chcieli abym oddał ( bez napinania ). Po prostu co zgloszenie to zawsze to wyskakiwało.
Kupujesz albo nie. I tyle. Można sie z umowy wycofać. Gorzej jak to leasing itp.
Taka polityka i tyle.
Nie pasuje? Póki co to problem kupującego.
Wg Tesli liczą się końcowe parametry a nie czym je osiągnięto.
Nawet moce bywają różne.
Ja mam niby 1020KM a w DR wpisane Ok 680 KW a nie 750..
Tak to jest. Dla takich jak ja, to to nam wisi jak auto jest ok robi robotę a Tesle robią w każdej konfiguracji , dla podobnych Tobie jest to problem. To nie dilerzy z prowizją a wydawcy aut z fabryki
Ale obaj mamy wybór.
Numer ostatni co wywinęli z banami na AP to super przegięcie, wg mnie nawrt prawie nie prawne. wWymuszone przez dociekliwych Europejczyków, którzy chcą wszystkomwiedziec i wszystko kontrolować.? To mamy tego skutki i w prawie i funkcjonowaniu auta.