Kolejne obniżki !!!

Raf24

Fachowiec
A na dodatek teraz miałem telefon z Berlina odnośnie sklepu tesla (fakturowanie ) i pytam jake jest stanowisko na tak kuriozalną odpowiedź , a Pańcia mówi ze nie podają takich informacji klientowi ??!! ( tylko pojemność i zasięg ) ??!! .Czyli zakup jajka z niespodzianką
 

Jogur

Posiadacz elektryka
A na dodatek teraz miałem telefon z Berlina odnośnie sklepu tesla (fakturowanie ) i pytam jake jest stanowisko na tak kuriozalną odpowiedź , a Pańcia mówi ze nie podają takich informacji klientowi ??!! ( tylko pojemność i zasięg ) ??!! .Czyli zakup jajka z niespodzianką
pod tym względem tesla to cieniasy ogromne ("handlowcy"), większość konkretnych pytań ma odpowiedź "nie wiemy, centrala nie podaje takich danych, blablabla"
w NO pytaniami da się przyszpilić tak, że odpowiedzą na temat każdej śrubki w aucie, bo te dane mają ZAWSZE dostępne, również aktualizowane po naprawach; wszystko mają w "bazie danych"
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Bronek już napisał jak to wygląda w Tesli. Na tą chwilę ludzie kupują i im się taki model sprawdza. Rozumiem oburzenie ale jak firma Tesla nie chce się zmieniać i niestety ale jako klient kupujesz samochód niespodziankę. Powiem więcej po aktualizacji czasami tesla działa gorzej niż przed i wcale nie jest powiedziane że takie kwiatki się nie powtórzą.
@Raf24 ciekawi mnie czy będziesz użytkownikiem tesli 😉
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mają wszelkie dane ale na wyższym poziomie organizacyjnym. Wiedzą nawet i nie wiem jakim cudem to wiedzą, że dali mi błędnie zestaw evse z przejściówką usa/CCS, którą za każdym razem chcieli abym oddał ( bez napinania ). Po prostu co zgloszenie to zawsze to wyskakiwało.

Kupujesz albo nie. I tyle. Można sie z umowy wycofać. Gorzej jak to leasing itp.
Taka polityka i tyle.
Nie pasuje? Póki co to problem kupującego.
Wg Tesli liczą się końcowe parametry a nie czym je osiągnięto.
Nawet moce bywają różne.
Ja mam niby 1020KM a w DR wpisane Ok 680 KW a nie 750..
Tak to jest. Dla takich jak ja, to to nam wisi jak auto jest ok robi robotę a Tesle robią w każdej konfiguracji , dla podobnych Tobie jest to problem. To nie dilerzy z prowizją a wydawcy aut z fabryki

Ale obaj mamy wybór.
Numer ostatni co wywinęli z banami na AP to super przegięcie, wg mnie nawrt prawie nie prawne. wWymuszone przez dociekliwych Europejczyków, którzy chcą wszystkomwiedziec i wszystko kontrolować.? To mamy tego skutki i w prawie i funkcjonowaniu auta.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
To są k...wa jaka Nie są w stanie zapewnić Mnie jaka będzie Bateria
Kupiłeś już auto? Pewnie jakbyś powiedział, że kupisz tylko z baterią BYD, to by szybko ogarnęli 😉
Jak powiesz sprzedawcom czego szukasz, np. co jest w polu takim i takim homologacji, to Ci powiedzą.
 

Michal

Moderator

kubatar

Pionier e-mobilności
1. Komuś ostatnio w ogóle trafił się Y z CATL?
2. Mogą nie chcieć potwierdzać jakie aku (szczegolnie emailowo) bo konsument może się wycofać jak towar jest niezgodny z umową (umowa w rozumieniu na to co się umówił). W dodatku to prawo (ochrony konsumenta) zostało chyba w 2022 r. rozszerzone również na JDG. To założenie co napisałem ma głównie sens jeśli nie mają 100% narzędzia do weryfikacji.
 

Raf24

Fachowiec

GAME OWER

Dalej nie szukam u mnie jest F z Berlina

Cyfra 7: Typ układu napędowego

  • Ładowarka A = 10 kW (USA 2012-2013)
  • B = ładowarka 20 kW (USA 2012-2013)
  • Ładowarka C = 10 kW z możliwością ładowania prądem stałym (USA 2012-2013)
  • Ładowarka D = 20 kW z możliwością ładowania prądem stałym (USA 2012-2013)
  • E = NMC / NCA (dla pojazdów przyjeżdżających z Szanghaju.)
  • E = „Elektryczny” (dla pojazdów, które nie pochodzą z Szanghaju.) Jeśli cyfra 8 = S, to akumulator LFP firmy BYD.
  • F = LFP (dla pojazdów przyjeżdżających z Szanghaju.)
  • F = LFP (dla pojazdów, które nie pochodzą z Szanghaju.) Jeśli cyfra 8 = S, to akumulator LFP firmy CATL.
  • H = Bateria litowo-jonowa — duża pojemność (NMC)
  • S = Bateria litowo-jonowa – standardowa (NMC)
  • V = Bateria litowo-jonowa – o bardzo dużej pojemności (NMC)
 
Top