TM3 Performance Highland bez maskowania

ypl

Pionier e-mobilności
Ciekawe jak osiągi. Fajnie jakby robiła 2.7 albo chociaż 2.9 do setki.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Fajnie by było, choć ja większy nacisk kładłbym na:

- skróceniu przełożenia układu kierowniczego (bo podobno Highland jest dosyć ospały w reakcjach na kierownicę w porównaniu to wcześniejszych TM3)
- zawieszenie byłoby fajnie jakby miało taką sportową "jędrność"
- hamulce co najmniej takie jak w poprzedniej Performance jeśli chodzi o dozowalność

Mam nadzieję, że Tesla podeszła rzetelnie do usportowienia tego modelu i nie ograniczyła się tylko do zwiększenia mocy. Super, że są fotele dające przynajmniej w teorii lepsze trzymanie boczne. Jeszcze bardziej super byłoby, gdyby dali jakiś wyświetlacz za kierownicą lub HUD, ale na to raczej nie ma co liczyć.
 

matros

Posiadacz elektryka
- skróceniu przełożenia układu kierowniczego (bo podobno Highland jest dosyć ospały w reakcjach na kierownicę w porównaniu to wcześniejszych TM3)
- zawieszenie byłoby fajnie jakby miało taką sportową "jędrność"
- hamulce co najmniej takie jak w poprzedniej Performance jeśli chodzi o dozowalność
Przede wszystkim to pytanie czy zrobią coś z chłodzeniem baterii. Gotujące się hamulce i przegrzewanie się baterii na torze to dwie największe bolączki obecnego TM3P.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Przede wszystkim to pytanie czy zrobią coś z chłodzeniem baterii. Gotujące się hamulce i przegrzewanie się baterii na torze to dwie największe bolączki obecnego TM3P.
Racja, jeśli ktoś planuje regularne udziały w trackdayach, to są to istotne punkty do poprawy, dorzuciłbym jeszcze możliwość ustawienia większego pochylenia kół, bo tutaj też były ograniczenia. BTW ciekawe, czy bateria pozostanie identyczna jak w LR, czy może zaaplikują jakąś nowość. Apropos hamulców, w swoim aucie na tor (Golf z pucharu Castrol Cup) miałem zamontowane wyczynowe hamulce AP Racing - mieściły się na styk w felgach 18 cali, ale skutecznością i dozowalnością rozwalały wszystko z czym miałem do czynienia, a to był podstawowy model zacisków przeznaczonych do sportu.
 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
Przede wszystkim to pytanie czy zrobią coś z chłodzeniem baterii. Gotujące się hamulce i przegrzewanie się baterii na torze to dwie największe bolączki obecnego TM3P.
O to to.

Mam "starą" tm3p z 2020 i takiego problemu nie ma(lub jest dużo mnieszy). ALE nie mam pompy ciepła, jest farelka ;)
 

matros

Posiadacz elektryka
Mam "starą" tm3p z 2020 i takiego problemu nie ma(lub jest dużo mnieszy)
Nie “nie ma”, tylko zbyt wolno jeździsz 🤪
Ewentualnie zmień tor na jakiś “bardziejszy”.
Wszystkie aktualne elektryki gotują się na szybkich torach jak je docisnąć.
TM3P bez modyfikacji nie jest w stanie zrobić pełnego okrążenia Ringu pełnym ogniem bez przegrzania się.
Hyundai z nowym Ioniq 5 N chwali się że może zrobić całe “dwa” okrążenia - i to nie w trybie N a Sport.
Tesla jak chce nowym TM3P coś pokazać to imho musi być lepsza of tego Ioniq’a.
Nie wystarczy że będzie szybka tylko na ćwiartkę. Przynajmniej mi to nie wystarczy.
 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
Nie “nie ma”, tylko zbyt wolno jeździsz 🤪
Ewentualnie zmień tor na jakiś “bardziejszy”.
Wszystkie aktualne elektryki gotują się na szybkich torach jak je docisnąć.
TM3P bez modyfikacji nie jest w stanie zrobić pełnego okrążenia Ringu pełnym ogniem bez przegrzania się.
Hyundai z nowym Ioniq 5 N chwali się że może zrobić całe “dwa” okrążenia - i to nie w trybie N a Sport.
Tesla jak chce nowym TM3P coś pokazać to imho musi być lepsza of tego Ioniq’a.
Nie wystarczy że będzie szybka tylko na ćwiartkę. Przynajmniej mi to nie wystarczy.
Panie, a który tor w Polsce jest bardziejszy xD
 
Top