70000 i nadal jeździ

KrzysztofFly

Moderator
Wczoraj licznik w moim e-C4 wskazał 70000 kilometrów, a to wszystko w przeciągu 25 miesięcy od zakupu samochodu.
440267623_1503440950386468_4831516018255772809_n.jpg
Aktualne SoH w/g Car Scanner to 92,13%, a więc dokładnie takie samo jakie wskazywał przy 50000km https://forum.elektrowoz.pl/threads/50000-i-nadal-jezdzi.4780/. W dalszym ciągu bez żadnych usterek mechanicznych, od czasu do czasu pojawia się problem z otwarciem samochodu, o którym wspominałem we wcześniejszym wpisie, do którego link powyżej. W serwisie nic nie wymyślili, jedyne co to dobry miesiąc temu wymienili na nowy akumulator 12V. Zbytnio nie protestowałem, chociaż mój tester wskazywał, że jest on sprawny, jednak gdyby faktycznie padł już po gwarancji, to musiałbym wymienić go już na swój koszt, a tak jest nowy z gwarancją która biegnie od nowa ;).
440195848_955642832617043_8564314128020019967_n.jpg
 

p0li

Pionier e-mobilności
no ja juz raczej cie nie dogonie - wczoraj dostalem pismo zebym powoli oswajal sie z mysla o zwrocie auta bo w moim leasingu nie ma opcji wykupu

z drugiej strony - jak kolo mnie stoi nowe c4 shine za 22 tys € to za bardzo plakal po starym nie bede
...tylko ten mietowy lakier...

chcialem wejsc w 800v na bazie hyundaia - ale jak glaby trzymaja ceny to niech im ta sprzedaz idzie jak krew z nosa
 

Halczyn

Zadomawiam się
@KrzysztofFly problem z kluczykiem o ktorym pisales w innym temacie wystapil ponownie po wymianie BSI? Zdradzisz czy Sama wymiana byla na gwarancji i ile czasu to trwalo?
 

KrzysztofFly

Moderator
@KrzysztofFly problem z kluczykiem o ktorym pisales w innym temacie wystapil ponownie po wymianie BSI? Zdradzisz czy Sama wymiana byla na gwarancji i ile czasu to trwalo?
Tak, wystąpił jeszcze. Ostatnio wymienili mi z tego powodu na nowy akumulator 12V, na razie jest spokój. W sumie jakby się nad tym dogłębniej zastanowić, to faktycznie mogłoby tak być, że przy niskim poziomie naładowania akumulatora 12V, mógł się system głęboko usypiać. Być może faktycznie nie do końca dobrze mają przemyślany system doładowywania niskonapięciowego akumulatora. Akumulator który wymienili na nowy, według mojego testera był jak najbardziej sprawny, jednak zbytnio nie protestowałem skoro chcieli dać nowy, za kilka dni kończyła się na niego gwarancja, więc gdyby po niej faktycznie padł, to wtedy musiałbym go wymienić na swój koszt ;).
Generalnie, z ostatnich odkryć, to nie ma potrzeby wyjmować kluczyka mechanicznego z obudowy i otwierać nim samochodu, podobny efekt, czyli wybudzenie systemu "ze śpiączki" daje naciśnięcie przycisku otwierania bagażnika.
 
Top