2024.14

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla mnie to taka sztuka dla sztuki. Kamer od zaje....ia a my mamy bajki rysunkowe oglądać. Tym bardziej że pojawiają się różne cuda lub braki.
To taka popisówka, męczy mnie to
Jak na tym filmiku. Jest motocykl, nie ma motocykla i jest motocykl nie ma... i tak do usranego końca animacji.
Czym tu się cieszyć? Zero zaufania do tych obrazków. Po kiego to jest? Chyba dla YT?

 

piotrpo

Pionier e-mobilności
I tak ta część z wizualizacją musi być, tam jest prędkość i kontrolki
Jest masa samochodów, które pokazują prędkość i różne kontrolki, a nie mają wizualizacji.

Wizualizacja jest dla szpanu oraz dla FSD
Dokładnie. Ma zachęcić do kupowania FSD. Praktycznego znaczenia nie ma żadnego. Szkoda marnować tę przestrzeń ekranu, zamiast wprowadzić trochę więcej informacji np. z tempomatu, albo nawigacji.
o i używane jest do manewrowaniu na parkingu wtedy tryb pełnoekranowy może okazać się przydatny.
Nie wiem. Nie mam zaufania do tego widoku. Jedynie lusterka + kamera. Jak nie widzę, to nie jadę.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Kurcze obejrzałem teraz ten filmik i ta wizualizacja to jest po prostu ten sam model 3D auta powiększony na cały ekran (pewnie trochę lepsze tekstury). No nie będę płakał, pewnie na atomie zmieni UI się zmieni ale nie będzie można rozwinąc modelu na cały ekran. Jakoś przeżyjemy :).
 

r00tku

Posiadacz elektryka
Ja już zaobserwowałem dziś jeden problem z Hands-Free Trunkiem. Mianowicie, gdy byłem na myjni bezdotykowej z włączonym Car Wash Mode i telefonem w kieszeni (używam do płacenia), bagażnik się otwierał podczas gdy myłem tył samochodu. Musiałem odkładać telefon do samochodu.

A tak poza tym to działa nawet spoko. 3 sekundy (piknięcia) trzeba poczekać i się otwiera.
 
Last edited:

daniel

Señor Meme Officer
Ja już zaobserwowałem dziś jeden problem z Hands-Free Trunkiem. Mianowicie, gdy byłem na myjni bezdotykowej z włączonym Car Wash Mode i telefonem w kieszeni (używam do płacenia), bagażnik się otwierał podczas gdy myłem tył samochodu. Musiałem odkładać telefon do samochodu.

Może dlatego hamują wysyłanie aktualizacji.

 

Hubi

Fachowiec
Może dlatego hamują wysyłanie aktualizacji.

To dużo tłumaczy.
Auto stało 4 dni na parkingu pod lotniskiem w Berlinie. Wczoraj w nocy dostałem powiadomienie o aktualizacji. Dziś wracałem do domu zadowolony, że w domu się pobierze na WiFi i jutro zabawa (kolejne trasy).

Po drodze przejrzałem changeloga, po czym 30 minut później aktualizacja zniknęła...

Już się bałem, że powiadomienie to była kwestia obecności w DE, w bezpośrednim sąsiedztwie serwisu Tesli...ale jednak jest G. Jestem po prostu jedną z osób z tego tweeta ;)

Cierpliwie czekam na kolejną falę po poprawkach.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
A i tak to nie jest to co 360.
Aby nie teoretyzować to przyrównam do też elektryka, nawet nie do Merca, bo to drogie auto ale do Leafa.
Tam w widoku z kamer 360 widzimy gdzie auto ma stanąć, Możemy to korygować jak chcemy w lewo czy trochę w prawo, głębiej lub płycej.
Na obrazie pojawiają się kolejne prostokąty na których pośrednio stanie samochód aby dotrzeć do docelowego miejsca.
Widzimy to na obrazie rzeczywistym a nie na grafice.
W Tesli to pokazówka średnio praktyczna. O ile czujniki dają więcej precyzji to brak podglądu nie do końca informuje gdzie staniemy i jakie manewry podejmie samochód.
Mnie już raz wprowadziła między drzewa na trawnik.
Dziwne że trzeba wybierać a nie można połączyć tych dwóch systemów.
Moze to że Musk wywalił sporo ludzi to wpłynie na inne postrzeganie funkcjonalności ich systemów? Bo wygląda to na uparte dążenie w ślepą uliczkę z wycieraczkami, czujnikami i brakiem widoku 360.
Rozumiem rok, dwa, trzy ale męczą temat 10 lat
Dobrze napisane. Można Tesle lubić, ale warto być obiektywnym i nie być zaślepionym. Żona jeżeli Hyundai’em Koną, autem dużo tańszym, a wiele systemów w tym samochodzie działa po prostu o wiele lepiej. W zasadzie jedyne co działa gorzej to utrzymanie w pasie na autopilocie, ale Kona robi to za pomocą jednej kamery, więc cudów nie ma.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Ja już zaobserwowałem dziś jeden problem z Hands-Free Trunkiem. Mianowicie, gdy byłem na myjni bezdotykowej z włączonym Car Wash Mode i telefonem w kieszeni (używam do płacenia), bagażnik się otwierał podczas gdy myłem tył samochodu. Musiałem odkładać telefon do samochodu.

A tak poza tym to działa nawet spoko. 3 sekundy (piknięcia) trzeba poczekać i się otwiera.
A tryb mycia auta był włączony?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zwykły kick sensor to załatwia. I jest bardziej przewidywalny.
Nota bene zamontowalem go w Trójce i ok.

Do Xsa mam kupiony ale nie montuję go, bo tylny bagażnik otwieram m/w raz w miesiącu, tu wielki frunk robi robotę
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Jest masa samochodów, które pokazują prędkość i różne kontrolki, a nie mają wizualizacji.


Dokładnie. Ma zachęcić do kupowania FSD. Praktycznego znaczenia nie ma żadnego. Szkoda marnować tę przestrzeń ekranu, zamiast wprowadzić trochę więcej informacji np. z tempomatu, albo nawigacji.

Nie wiem. Nie mam zaufania do tego widoku. Jedynie lusterka + kamera. Jak nie widzę, to nie jadę.
Ja parkuje głównie na wizualizacji Park Assist, do tej pory idealnie mi się na tym parkuje. Szczególnie parkowanie równolegle stało się dziecinnie proste.
 
Top