Odinstalowywanie starego WallConnectora z aplikacji Tesli

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Wczoraj w ramach gwarancji wymieniłem WallConnector3.
Dokonałem też pełnej instalacji WC3 w aplikacji mobilnej. Teraz więc wyświetlają się dwie ładowarki w tym jedna - faktycznie uszkodzona i zdemontowana że wskazaniem offline.

Pytanie czy ktoś z Was wie jak wykasować/usunąć z aplikacji starą ładowarkę. Spokojnie da się odinstalować pojazd ale ładowarki już nie potrafię. W instrukcji też nic nie znalazłem - da się dodawać kolejne urządzenia dle chyba nie da się ich usuwać.

Co prawda da się normalnie z tym żyć ale jakoś irytuje.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Moze trzeba wyczyścić pamięć podreczną lub nawet całą w aplikacji?

Ps. to nic, ja mam na koncie od 3 lat zamówienie na S, którego już nie chcę i nawet serwis itd nie potrafił skasować.
 
Last edited:

Jusand

Posiadacz elektryka
Wczoraj w ramach gwarancji wymieniłem WallConnector3.
Dokonałem też pełnej instalacji WC3 w aplikacji mobilnej. Teraz więc wyświetlają się dwie ładowarki w tym jedna - faktycznie uszkodzona i zdemontowana że wskazaniem offline.

Pytanie czy ktoś z Was wie jak wykasować/usunąć z aplikacji starą ładowarkę. Spokojnie da się odinstalować pojazd ale ładowarki już nie potrafię. W instrukcji też nic nie znalazłem - da się dodawać kolejne urządzenia dle chyba nie da się ich usuwać.

Co prawda da się normalnie z tym żyć ale jakoś irytuje.
Trzeba napisać do suportu, jak oddałem WC3 koledze, to żeby on mógł sobie go dodać do konta, to ja musiałem go zwolnić. Udało mi się pisząc poprzez aplikację, chyba z poziomu serwisu.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Trzeba napisać do suportu, jak oddałem WC3 koledze, to żeby on mógł sobie go dodać do konta, to ja musiałem go zwolnić. Udało mi się pisząc poprzez aplikację, chyba z poziomu serwisu.
Właśnie przez 20 minut byłem na infolinii technicznej Tesli ale póki co nie mają pomysłu jak to zrobić...

Mają oddzwonić jak rozwiązać problem (na szczęście nie krytyczny w moim przypadku) - ale chyba projektant aplikacji nie przewidział usuwania sprzętu a jedynie pojazdy.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Właśnie przez 20 minut byłem na infolinii technicznej Tesli ale póki co nie mają pomysłu jak to zrobić...

Mają oddzwonić jak rozwiązać problem (na szczęście nie krytyczny w moim przypadku) - ale chyba projektant aplikacji nie przewidział usuwania sprzętu a jedynie pojazdy.
Ja napisałem z poziomu aplikacji serwis i wysłałem po prostu wiadomość że proszę o usunięcie z mojego konta ładowarki o numerze takiej ponieważ ją sprzedałem.
Trwało to może do pięciu dni i zniknęła.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Ja napisałem z poziomu aplikacji serwis i wysłałem po prostu wiadomość że proszę o usunięcie z mojego konta ładowarki o numerze takiej ponieważ ją sprzedałem.
Trwało to może do pięciu dni i zniknęła.
Dzięki za podpowiedź - dzwoniłem na infolinię dle nawet nie wiedzieli jak sformułować mój wniosek.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Podsumowując i zamykając temat - jak podawał Jusand usuniecie WallConnectora z aplikacji mobilnej wymaga działania wsparcia technicznego - samemu się tego nie zrobi (dziwne). Ale po zgłoszeniu otrzymałem info że WC usunęli i rzeczywiście nie ma go juz w aplikacji.
 
Top