Kolejne odejścia z wyższego kierownictwa w Tesli

Olecki

Pionier e-mobilności
Ale wychodząc z polskiego grajdołka, o którym Elon pewnie nawet nie wie, to nie dziwię się że zwolnił ekipę. Warto zwrócić uwagę na to co mówi Munro - że zwolnienia były w Markertingu, Sprzedaży, Zarządzaniu i R&D. Reszta to produkcja i utrzymanie (systemu). Same instalacje są outsourcowane z tego co widziałem.
Problem w tym że Munro pierdzieli jak potłuczony w tym filmiku.
Po pierwsze poleciało znacznie więcej osób, w tym wszyscy nadzorujący firmy zewnętrzne zajmujące się SC - teraz np. nie ma nawet komu podpisać umowy na instalację nowych ładowarek na nowej lokalizacji czy outsourcować naprawy uszkodzonej.
Po drugie wbrew temu co mówi Munro SC nie są wolne od problemów technicznych, jak np. problemy z ładowaniem Cybertrucka przy pewnych poziomach SOC. Z drugiej strony istniejące ładowarki nawet nie spełniają specyfikacji tego czym tak się chwalił MElon - standardu NACS (oficjalnie zatwierdzonego). Przy braku obsługi 800V zwalnianie całego R&D w chwili gdy cały czas trwa wyścig technologiczny jest dość kontrowersyjnym posunięciem.
 
Tym razem Rebecca Tinucci (SUPERCHARGER) i Daniel Ho (new vehicles), a ich zespoły zostają rozwiązane. 🤯



Teraz to już nie wiem co się dzieje.


nie rozumie zdziwienia Tesla to firma i praca jak każda inna ktoś odchodzi ktoś przychodzi normalka
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
A poważnie, ja sobie SuC odpuściłem w Polsce już jakiś czas temu. Teraz w trakcie powrotu z majówki przejeżdżałem przez Ciechocinek i z ciekawości zajechałem bo jeszcze nigdy tam nie byłem. Tesli było dwa razy więcej niż stanowisk.
Wielokrotnie ładowałem na SC w Ciechocinku. Nigdy nie było kolejek, a często byłem sam. Zazwyczaj są kolejki do dystrybutorów na stacji obok. W razie czego niedaleko i po drodze jest GW 150 kW.
Ale ja nie byłem w Ciechocinku w szczycie powrotów z przedłużonego weekendu, prawdopodobnie od razu rozważyłbym alternatywę w okolicy.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony istniejące ładowarki nawet nie spełniają specyfikacji tego czym tak się chwalił MElon - standardu NACS (oficjalnie zatwierdzonego). Przy braku obsługi 800V zwalnianie całego R&D w chwili gdy cały czas trwa wyścig technologiczny jest dość kontrowersyjnym posunięciem.
V4 nie ma tego wszystkiego? R&D to może byc potrzebne do V5, ale chyba 500kW z V4 wystarczy na kolejne 20 lat, dalsze zwiekszanie mocy ładowania nie ma zupełnie sensu bo klient nie zapłaci 2x drozej za 5 minut krócej.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Ja jakoś sobie radzę bo mieszkam w Radomiu i najczęściej jeżdżę tylko Warszawa/Kraków/Lublin wiec albo i tak dojadę tam i z powrotem albo w miejscu docelowym mam SUC.

Z innej strony rozwija się to mega wolno, a z drugiej strony jeżeli do działki czekam 2 lata na 16kw mocy?
Jak to mówią buta nie zjesz, ściany nie przeskoczysz. Greenway sobie radzi bo potrzebuje co najwyżej 100kw mocy. Tesla minimum 1MW obecnie bo nie stawiają mniej niż 4 złączy.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Problem w tym że Munro pierdzieli jak potłuczony w tym filmiku.
Po pierwsze poleciało znacznie więcej osób, w tym wszyscy nadzorujący firmy zewnętrzne zajmujące się SC - teraz np. nie ma nawet komu podpisać umowy na instalację nowych ładowarek na nowej lokalizacji czy outsourcować naprawy uszkodzonej.
Po drugie wbrew temu co mówi Munro SC nie są wolne od problemów technicznych, jak np. problemy z ładowaniem Cybertrucka przy pewnych poziomach SOC. Z drugiej strony istniejące ładowarki nawet nie spełniają specyfikacji tego czym tak się chwalił MElon - standardu NACS (oficjalnie zatwierdzonego). Przy braku obsługi 800V zwalnianie całego R&D w chwili gdy cały czas trwa wyścig technologiczny jest dość kontrowersyjnym posunięciem.
Póki co to te wszystkie problemy to plotki, nie ma żadnego potwierdzenia. Munro ma taką reputacje, że jednak tworząc taki film chyba zweryfikował fakty. Szczególnie, że zbyt konkretnie wspomina o 3 obszarach: Marketing i sprzedaż, RnD oraz menadżerkę. Z palca by to nie wyssał.
 
Top