2024.26

daniel

Señor Meme Officer
Ale tańszą taryfę można ustawić już było wcześniej.
Cieszy mnie że będzie można w końcu ustawić jednorazowe przygotowanie, bo wiele razy się łapałem, że dzień po wyjeździe dostawałem powiadomienie, że samochód jest gotowy do drogi.
 

inter

Pionier e-mobilności

ciastek

Pionier e-mobilności
No i na plus harmonogram ładowania. Można będzie w końcu ustawić, że między 13:00 a 15:00 jest tańszy prąd i auto może się wtedy ładować.
To zbyt daleko idący wniosek. Jedyne nowości związane z planowaniem ładowania, które można wyczytać z tych release notes, to jednorazowe planowanie i coś związane z lokalizacją (zgaduje przypisanie planowania do lokalizacji podobnie, jak można przypisać składanie lusterek).
Wszystkie inne wymienione funkcje są dostępne już teraz, łącznie z planowaniem czasu rozpoczęcia i zakończenia ładowania (choć nie można ustawić tych dwóch opcji równocześnie).
Ale tańszą taryfę można ustawić już było wcześniej
Ale tylko na potrzeby statystyk ładowania. W żaden sposób nie wpływa to na harmonogram ładowania.
 

r00tku

Posiadacz elektryka
To zbyt daleko idący wniosek. Jedyne nowości związane z planowaniem ładowania, które można wyczytać z tych release notes, to jednorazowe planowanie i coś związane z lokalizacją (zgaduje przypisanie planowania do lokalizacji podobnie, jak można przypisać składanie lusterek).
1720042108360.png
Poprzez "repeat specific times or days of the week" wyciągnąłem taki wniosek. Plus - miniaturka, która wygląda jakby interfejs pozwalał ustawiać różne czasy. Jeżeli tak faktycznie będzie to zmiana zdecydowanie na plus dla posiadaczy stacji ładowania na G12(w). Zobaczymy za ok. 3-4 tygodnie.
 

daniel

Señor Meme Officer
Ale tylko na potrzeby statystyk ładowania. W żaden sposób nie wpływa to na harmonogram ładowania.
No dobra, w sumie to WallConnector ma ograniczenia godzin w których można się ładować. Sam samochód tego nie miał.
 
Top