U mnie doszly dwa GW i raz na Shellu w Szombathely bo to bylo drozej, ale szybciej. Ionity bylo z abonamentem niewiele drozsze niz SuCNie licze, ładowałem się kiedy świeciło śłońce
Wyszło taniej bo odczekałem swoje na SuC a nie jak szlachta na IONITY sie woziłem 😁😆😅😂🤣
Tu mamy rozniceA i tak Pani w Austrii policzyła mnie 0.48EUR za kWh na hotelowej ładowarce.
Ładowanie w CRO za freeko, w cenie wynajętego domu.
Jak bym mial darmowe SuC to bym nie kombinowal 😛A ja planuję trasę do Cro z Gdańska zrobić za 0 zł.
Darmowe SuC
Mam jeszcze kupony na GW i Elocity.
W Polsce chcę tylko podjechać do Ciechocinka, bo będę wcześnie rano, potem raz GW i Ekoen Gliwice. Potem na nocleg w Wiener Neustadt po SuC jak mnie już poprowadzi.
Drugi dzień dwa ładowania jak wyjdzie, docelowo jadę pod Senj więc, na miejscu będę się tam ładował.
Mam wakacje nie spieszy mi się czy godzinę wcześniej czy później dojadę nie ma dla mnie różnicy.
Powrót jeszcze nie zaplanowany, bo może jeszcze gdzieś pojedziemy dalej.
Nie zgodzę się ... trzeba być otwartym na różnych operatorów. Byłem we Włoszech 4,5k km w czerwcu a teraz jestem już po kilku dniach we Francji, aktualnie w Hiszpanii w drodze do Portugalii i 'tankuje' po 0.3 EUR do 0.4EUR w różnych miejscach ... na plaży, pod muzeum, SuC, Ionity, Wenea.Oj jak dobrze mieć dorosłe dzieci i jeździć kiedy nie ma tlumów w lipcu i sierpniu. Korciło mnie przejechać na na kilka dni na cro ale po opowiadaniach na forum poczekam do września. Maskara. 2024 i dalej problemy i kolejki na ładowarkach. Przykre że nie ma swobody jazdy ev ze względu ina infrastrukturę…
Recharge summary |
Start: 2024-07-09 20:23:07 |
End: 2024-07-09 21:53:18 |
Duration: 1 hour, 30 minutes |
Location: Ayuntamiento de Comillas (Playa) |
Energy: 15.83 kWh |
Amount: 5.28 EUR |
Spokojnie można jechać do Cro w sezonie, tyle że trzeba jednak zaplanować trasę tak by nie jechać z główną falą. Wystarczy wyjechać wcześnie w piątek lub wcześnie w niedzielę i trasa będzie ok. Do tego dokładając ENC można dużo czasu zaoszczędzić na bramkach (szczególnie jak się zjeżdża na doładowywanie).Oj jak dobrze mieć dorosłe dzieci i jeździć kiedy nie ma tlumów w lipcu i sierpniu. Korciło mnie przejechać na na kilka dni na cro ale po opowiadaniach na forum poczekam do września. Maskara. 2024 i dalej problemy i kolejki na ładowarkach. Przykre że nie ma swobody jazdy ev ze względu ina infrastrukturę…
Jechalem w piatek na powrocie i bylo wszystko zajete, za to w poniedzialek jak jechalem do Cro bylo bez problemow.Spokojnie można jechać do Cro w sezonie, tyle że trzeba jednak zaplanować trasę tak by nie jechać z główną falą. Wystarczy wyjechać wcześnie w piątek lub wcześnie w niedzielę i trasa będzie ok. Do tego dokładając ENC można dużo czasu zaoszczędzić na bramkach (szczególnie jak się zjeżdża na doładowywanie).Dwa lata temu i w zeszłym roku byłem dwa razy - przełom czerwca i lipca oraz w sierpniu. I naprawdę nie stałem w kolejkach na ładowarkach
![]()