Capri

Robsonics

Posiadacz elektryka
No i jest oficjalnie. Taki Explorer "Coupe".
Sylwetka przypomina trochę połączenie Polestara 2 i C40, pod względem samego designu IMO ciekawszy niż ID.5 i Enyaq Coupe (z TMY to nawet już nie chcę porównywać...)
Ogólnie zapowiada się kolejna ciekawa pozycja na rynku
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czyli szósta odsłona tego samego, tylko w innym wydaniu. No i znowu z kretyńskimi przyciskami otwierania szyb, bez one-pedal driving, w cenie Mach-E. Suuuper...
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Czyli szósta odsłona tego samego, tylko w innym wydaniu.
Sama platforma jest raczej chwalona, a większy wybór odsłon to lepiej dla końcowego klienta - ma możliwość zakupienia "tego samego" wg własnych preferencji co do nadwozia, marki, designu
No i znowu z kretyńskimi przyciskami otwierania szyb,
niestety... z drugiej strony łatwiej się do tego przyzwyczaić niż kierunkowskazów z dotykowych przycisków na kierownicy
bez one-pedal driving,
Mnie to nie rusza, akurat opd jak dla mnie mogłoby w ogóle nie być.
w cenie Mach-E. Suuuper...
MACH-E chyba jest droższy
 

vwir

Pionier e-mobilności
Sama platforma jest raczej chwalona, a większy wybór odsłon to lepiej dla końcowego klienta - ma możliwość zakupienia "tego samego" wg własnych preferencji co do nadwozia, marki, designu
Ale niesie za sobą te same ograniczenia, co pozostałe modele na tej samej platformie.

niestety... z drugiej strony łatwiej się do tego przyzwyczaić niż kierunkowskazów z dotykowych przycisków na kierownicy
To że inni mordują nie oznacza, że ja mogę kraść. Fakapy innych producentów w żaden sposób nie tłumaczą fakapów tej platformy.

Mnie to nie rusza, akurat opd jak dla mnie mogłoby w ogóle nie być.
A mnie rusza. Różnica między nami jest taka, że ja miałem samochody z tym bajerem. A jeśli komuś nie pasuje to może wyłączyć *

* nie dotyczy Tesli. Czasami. Zależy od w sumie nie wiadomo czego.

MACH-E chyba jest droższy
1720618644258.png
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
To że inni mordują nie oznacza, że ja mogę kraść. Fakapy innych producentów w żaden sposób nie tłumaczą fakapów tej platformy.
Tu pełna zgoda
A mnie rusza. Różnica między nami jest taka, że ja miałem samochody z tym bajerem. A jeśli komuś nie pasuje to może wyłączyć
To Ty nie kupisz, ale kupi ktoś komu brak opd nie przeszkadza (jeden ze zbędnych systemów mniej do wyłączenia)
Cena promocyjna. Katalogowo startuje od 268 tys
 

nabrU

Moderator


Sorki, ale Ford mnie rozczarowuje... I nie chodzi o technikalia, platformę czy haptyczne przyciski. Po prostu 'kradnie' legendarne nazwy. Najpierw Mustang, który nie wygląda jak 'prawdziwy' Mustang, teraz Capri co nie przypomina w ogóle 'prawdziwego' Capri. Zerknijcie na komentarze pod tym tweetem. Słabo...
 

Robsonics

Posiadacz elektryka


Sorki, ale Ford mnie rozczarowuje... I nie chodzi o technikalia, platformę czy haptyczne przyciski. Po prostu 'kradnie' legendarne nazwy. Najpierw Mustang, który nie wygląda jak 'prawdziwy' Mustang, teraz Capri co nie przypomina w ogóle 'prawdziwego' Capri. Zerknijcie na komentarze pod tym tweetem. Słabo...
Szczerze? Niby każdy chciałby powrotu klasycznego Coupe, a i tak co drugie auto na ulicach to crossover.
Nawet ci producenci, którzy oferują coupe i tak więcej sprzedają takich crossoverów niż coupe. Wychodzi na to, że "każdy" chciałby takie coupe, ale już niekoniecznie kupić...
 

vwir

Pionier e-mobilności
Rozumiem, że nie trzeba ponownie wyłączać po każdym uruchomieniu auta?
Nie. Co więcej - można ustawić tak, że to jest skojarzone z kluczykiem. Więc wsiadasz Ty ze swoim kluczykiem (albo telefonem, bo Mach-E ma phone-as-a-key) i masz wyłączone, a gdy wsiada Twoja żona to ma włączone.
 
Top