Poczytaj wątek o ID.3 Marka @consigliero tutaj (uwaga to długi wątek, ale z dużą ilością wiedzy o tym samochodzie

)
Dzieki za link i odpowiedz, przegladalem juz ten watek troche przed zakupem, skarbnica wiedzy.
Tez mam OBD2 i CS Pro, kontroluje w miare na biezaco.
Mnie zaintrygowało V2L

przetwornicę miałeś podłączoną pod co? Napisz coś o tym.
Tak, zwykla przetwornica (tyle, ze "czysty sinus") podpieta bezposrednio do akumulatora. Ladowarka MG5 teoretycznie jest w stanie ladowac akumulator 12V pradem 178A@14V, tyle ze przed akumulatorem jest bezpiecznik 150A (takze max 2000w, ale tez raczej chwilowo) - ja tez dalem bezpiecznik 150A przed przetwornica, ogolnie nigdy nie "ciagnalem" wiecej niz 1200w. Oczywiscie zaplon musi byc wlaczony zeby akumulator sie ladowal, ale sprawdzalem amperomierzem i laduje eleganko.
Nowsze MG5 (oraz MG4 i MG ZS) mają już pełnoprawne V2L więc już kombinowania by nie było.
Dokladnie z MG4 nawet "ciagneli" chwilowo 7kw, kosmos. MG5 przed liftem jest jest dosyc proste, nie ma V2L, apki i tak dalej.