Ładowanie w Krakowie na dworcu ( Galeria Krakowska)

prebek

Posiadacz elektryka
W najbliższych dniach jadę do Krakowa i będę na dworcu głównym czekać na pasażerów, w styczniu byłem i ładowarka była w trakcie odbiorów i zmiany ( ta głębiej) potrzebuję typ 2 do hybrydy.
Czy to już działa? Bo na Plugshare twierdzą (Coming Soon) - przecież od stycznia to już pół roku minęło i nadal Coming Soon.
Bo ta przy kładce ma tylko CCS a ja takiej wtyczki nie posiadam.
No chyba, że tam jest gdzieś jeszcze jakaś inna na typ 2
 
W najbliższych dniach jadę do Krakowa i będę na dworcu głównym czekać na pasażerów, w styczniu byłem i ładowarka była w trakcie odbiorów i zmiany ( ta głębiej) potrzebuję typ 2 do hybrydy.
Czy to już działa? Bo na Plugshare twierdzą (Coming Soon) - przecież od stycznia to już pół roku minęło i nadal Coming Soon.
Bo ta przy kładce ma tylko CCS a ja takiej wtyczki nie posiadam.
No chyba, że tam jest gdzieś jeszcze jakaś inna na typ 2
https://napradzie.pl/2020/01/31/krakow-gdzie-naladowac-samochod-elektryczny-mapa/ zawsze to jakaś pomoc :)pozdrawiam
 

prebek

Posiadacz elektryka
Serdecznie dziękuję - w sumie jest to powtórzenie PLUGSHARE

Ale pytam czy naprawdę ładowarka w galerii jest cały czas w przygotowaniu - czy już działa ?
Bo pół roku temu (styczeń 2024) byłem i nie działała
Krakow.jpg
 

Michal

Moderator

prebek

Posiadacz elektryka
Dzięki za pomocne informacje.
Nadal ta ładowarka na parkingu przy dworcu nie działa, a ta przy kładce działa ( ładował się jakiś Mercedes) ale nie posiada wejścia na typ 2
W końcu nie ładowałem hybrydy (sama sobie dawała radę) wróciłem do gniazdka z 2%.
Tak wyglądało zużycie:
20240726_230951784_iOS.jpg


czyli 330 km w obie strony
z czego 160 na prądzie lub asystencji prądu - zjazd z górki i ładowanie akumulatorów
jest tam 3 litrowy benzynowy silnik 290 koni i 100 konny elektryk
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dzięki za pomocne informacje.
Nadal ta ładowarka na parkingu przy dworcu nie działa, a ta przy kładce działa ( ładował się jakiś Mercedes) ale nie posiada wejścia na typ 2
W końcu nie ładowałem hybrydy (sama sobie dawała radę) wróciłem do gniazdka z 2%.
Tak wyglądało zużycie: View attachment 19487

czyli 330 km w obie strony
z czego 160 na prądzie lub asystencji prądu - zjazd z górki i ładowanie akumulatorów
jest tam 3 litrowy benzynowy silnik 290 koni i 100 konny elektryk
Fajnie to wyglada ! Gdybym musial robic sporo tras i tyle jazdy po moescie co aktualnie robie, to wyglada jak auto idealne.
Tylko koszt utrzymania BMW pewnie by mnie pograzyl finansowo :(
 

prebek

Posiadacz elektryka
Fajnie to wyglada ! Gdybym musial robic sporo tras i tyle jazdy po moescie co aktualnie robie, to wyglada jak auto idealne.
Tylko koszt utrzymania BMW pewnie by mnie pograzyl finansowo :(
takie sa ogólne wrażenia.
Tak mam nowe na gwarancji, czyli aktualnie żadnych problemów. Ale przygodę z BMW zaczynałem od BMW '7' - E65 foto z linku dla przypomnienia :https://automagazin.sk/wp-content/uploads/2021/11/2002-BMW-7-E65-AM01.jpg
diesel 3 litry
przed tym autem miałem ileś różnych samochodów, tą "7" kupiłem jako 8 letnią z nalotem 125000, miałem ją przez 5 lat i dołożyłem następnych 250000 km
za ten czas, prócz serwisu eksploatacyjnego (olej, klocki) naprawiałem - wymieniałem rurę do intercoolera za 1100 zł+ linka do otwierania maski za 79 zł. Przed sprzedażą sie popsuła jedna świeca żarowa.

Jako wcześniejszy fan Renault, to byłem zaprzyjaźniony z serwisantem Renaulta, a tu widziadłem serwis raz na 10000 km przy okazji wymiany oleju.
Auto sprzedałem, nowy właściciel był tez zadowolony,
Auto skończyło życie na niemieckiej autostradzie w korku - reakcja łańcuchowa, dostało z tyłu i popsuło poprzedzające auto - około 20 aut tam wtedy zostało.
 

prebek

Posiadacz elektryka
wszystkie aplikacje pokazują, że ta ładowarka działa. Dzisiaj to sprawdzę - spróbuje załadować moje BMW i4 czyli CCS
 
Top