Aktualizacja 2021.32.21 a baterie LG

gim-kg

Pionier e-mobilności
Wydaje mi się, że grzebano coś przy sofcie BMS w przypadku baterii LG. Wcześniej miałem ograniczoną rekuperację do czasu aż poziom naładowania akumulatora spadł poniżej 40%. Po aktualizacji jest pełna rekuperacja nawet przy 80%.
Odwiozłem jedno dziecko do szkoły (miałem ograniczoną rekuperację) wróciłem do garażu i włączyłem aktualizacje. 3h później odwoziłem drugie dziecko i już miałem dostępną pełną rekuperację. W czasie postoju w garażu samochód nie był ładowany i temperatura była praktycznie taka sama.

(zdjęcie poglądowe robione w różnych odstępach czasu)
934F7BF0-7A3C-4FDF-A930-A0DEC051E087.jpeg
 

macher

Zadomawiam się
Też to zauważyłem. Z drugiej strony u mnie ograniczenie było maksymalnie na 4 kropki w Q3 E5CD. Zastanawiam się jednak czy nie jest to kosmetyka softu bo czy to zjazd ze stromej góry, czy hamowanie silnikiem z prędkości autostradowej, nigdy nie udało mi się przekroczyć 4/5 wskaźnika rekuperacji. W praktyce zawsze zielona linia i tak dochodziła do miejsca wcześniejszego ograniczenia.
 

Michal

Moderator
Wydaje mi się, że grzebano coś przy sofcie BMS w przypadku baterii LG. Wcześniej miałem ograniczoną rekuperację do czasu aż poziom naładowania akumulatora spadł poniżej 40%. Po aktualizacji jest pełna rekuperacja nawet przy 80%.
Odwiozłem jedno dziecko do szkoły (miałem ograniczoną rekuperację) wróciłem do garażu i włączyłem aktualizacje. 3h później odwoziłem drugie dziecko i już miałem dostępną pełną rekuperację. W czasie postoju w garażu samochód nie był ładowany i temperatura była praktycznie taka sama.

(zdjęcie poglądowe robione w różnych odstępach czasu)
Ajak ładowanie na SuC? Jakie prędkości?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Też to zauważyłem. Z drugiej strony u mnie ograniczenie było maksymalnie na 4 kropki w Q3 E5CD. Zastanawiam się jednak czy nie jest to kosmetyka softu bo czy to zjazd ze stromej góry, czy hamowanie silnikiem z prędkości autostradowej, nigdy nie udało mi się przekroczyć 4/5 wskaźnika rekuperacji. W praktyce zawsze zielona linia i tak dochodziła do miejsca wcześniejszego ograniczenia.
Przy autostradowych 140 km/h i odjęciu całkowicie pedału przyspieszenia jest na max.
 

Michal

Moderator
Pytanie czy tak rzeczywiście jest, bo znając życie, to zrobili te testy na Ionity albo Electrify America, a tylko SuC może oddawać przy 410V tak duży prąd, żeby osiągać 250kW - inne ładowarki mają niższe limity i wtedy wychodzą właśnie takie niższe moce...

Ktoś z baterią LG ładował się ostatnio w Lućmierzu na V3 i może napisać jaką miał moc przy około 10%?
 
Last edited:
Top