W związku z tym że często najbardziej aktywni userzy na tym forum chwalą się jakie to ich Tesle są niezawodne i fajne, oraz wyśmiewają mnie jak piszę o coraz to nowych awariach załączam link do opinii o serwisie w google maps, gdzie trafiają ludzie niekoniecznie z tego forum i piszą raczej szczerze:
Opinie o serwisie z google maps
W skrócie:
zwykle dostają 5 lub 4 gwiazdki gdy mowa o jeździe próbnej, oraz praktycznie zawsze 1 gwiazdka jeżeli mówimy o jakiejkolwiek naprawie.
Dlaczego to piszę?
Bo pokrywa się to z moimi spostrzeżeniami odnośnie serwisu:
- Kto miał auto zrobione w Chinach, ma je porządnie zrobione, prawdopodobnie z lepszych jakościowo komponentów robionych w GS i nie widzi serwisu wcale lub bardzo rzadko - takie osoby chwalą - do czasu jakiejś poważniejszej naprawy w serwisie
- kto ma - tak jak ja - wersję USA - miał tych niedoróbek znacznie więcej, w związku z tym częściej widział serwis i ten serwis coraz bardziej zgruzowywał mu auto, robiąc naprawy na odwal w dodatku często uszkadzając przy okazji inne elementy/systemy - ten narzeka
A teraz najważniejsze:
Liczba negatywnych opinii (najczęściej naprawy) to około połowa opinii pozytywnych!!!
Ja na miejscu potencjalnego klienta już wiał z dala od tej marki. Szkoda że jak zamawiałem 4 lata temu na samym początku istnienia marki w PL to nie wiedziałem tego co dziś wiem. HL chyba nawet zepsuł statsy bo prawie same negatywy co do serwisu. A szkoda że serwis robi taką krecią robotę bo auto jeździ i trzyma się fantastycznie!
Opinie o serwisie z google maps
W skrócie:
zwykle dostają 5 lub 4 gwiazdki gdy mowa o jeździe próbnej, oraz praktycznie zawsze 1 gwiazdka jeżeli mówimy o jakiejkolwiek naprawie.
Dlaczego to piszę?
Bo pokrywa się to z moimi spostrzeżeniami odnośnie serwisu:
- Kto miał auto zrobione w Chinach, ma je porządnie zrobione, prawdopodobnie z lepszych jakościowo komponentów robionych w GS i nie widzi serwisu wcale lub bardzo rzadko - takie osoby chwalą - do czasu jakiejś poważniejszej naprawy w serwisie
- kto ma - tak jak ja - wersję USA - miał tych niedoróbek znacznie więcej, w związku z tym częściej widział serwis i ten serwis coraz bardziej zgruzowywał mu auto, robiąc naprawy na odwal w dodatku często uszkadzając przy okazji inne elementy/systemy - ten narzeka
A teraz najważniejsze:
Liczba negatywnych opinii (najczęściej naprawy) to około połowa opinii pozytywnych!!!
Ja na miejscu potencjalnego klienta już wiał z dala od tej marki. Szkoda że jak zamawiałem 4 lata temu na samym początku istnienia marki w PL to nie wiedziałem tego co dziś wiem. HL chyba nawet zepsuł statsy bo prawie same negatywy co do serwisu. A szkoda że serwis robi taką krecią robotę bo auto jeździ i trzyma się fantastycznie!
Last edited: