Opinie o serwisie Tesli w Ząbkach

cooler

Pionier e-mobilności
W związku z tym że często najbardziej aktywni userzy na tym forum chwalą się jakie to ich Tesle są niezawodne i fajne, oraz wyśmiewają mnie jak piszę o coraz to nowych awariach załączam link do opinii o serwisie w google maps, gdzie trafiają ludzie niekoniecznie z tego forum i piszą raczej szczerze:

Opinie o serwisie z google maps

W skrócie:
zwykle dostają 5 lub 4 gwiazdki gdy mowa o jeździe próbnej, oraz praktycznie zawsze 1 gwiazdka jeżeli mówimy o jakiejkolwiek naprawie.
Dlaczego to piszę?
Bo pokrywa się to z moimi spostrzeżeniami odnośnie serwisu:
- Kto miał auto zrobione w Chinach, ma je porządnie zrobione, prawdopodobnie z lepszych jakościowo komponentów robionych w GS i nie widzi serwisu wcale lub bardzo rzadko - takie osoby chwalą - do czasu jakiejś poważniejszej naprawy w serwisie
- kto ma - tak jak ja - wersję USA - miał tych niedoróbek znacznie więcej, w związku z tym częściej widział serwis i ten serwis coraz bardziej zgruzowywał mu auto, robiąc naprawy na odwal w dodatku często uszkadzając przy okazji inne elementy/systemy - ten narzeka

A teraz najważniejsze:
Liczba negatywnych opinii (najczęściej naprawy) to około połowa opinii pozytywnych!!!
Ja na miejscu potencjalnego klienta już wiał z dala od tej marki. Szkoda że jak zamawiałem 4 lata temu na samym początku istnienia marki w PL to nie wiedziałem tego co dziś wiem. HL chyba nawet zepsuł statsy bo prawie same negatywy co do serwisu. A szkoda że serwis robi taką krecią robotę bo auto jeździ i trzyma się fantastycznie!
 
Last edited:

blazej

Pionier e-mobilności
Osobiście byłem w wielu serwisach i salonach samochodów, a opinie napisałem tylko jedną - negatywną i dotyczy salonu w Ząbkach 🙃 Gdybym był zadowolony to pewnie nie napisałbym nic. Trzeba brać to pod uwagę przy ocenie - bardziej sama liczba negatywnych opinii serwisu względem liczby sprzedawanych samochodów może być jakimś wskaźnikiem.

Tutaj negatywów faktycznie jest sporo, czytałem je wszystkie przed zakupem, większość dotyczy kontaktu, rzeczywistych negatywów dotyczących napraw serwisowych znalazłem ok. 40 bodaj w momencie zakupu, to nie jest jakoś ekstremalnie dużo, nawet przy liczbie sprzedanych aut, ale też już daje od myślenia. Jako ciekawostka - znalazłem tam taką opinię:

1724671684818.png

Czyli @Bronek też jest krytykiem Tesli :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
4 lata temu tak , teraz już nie.

tempFileForShare_20240826-151256_copy_512x384.jpg

Dziwne bo wszedlem i jest taka.

Już wiem wyedytowalem komentarz,ale Tesla jako Tesla a nie Tesla jako Warsztat. Nawet jie wiedzialem że Firma jest w dwóch postaciach.
Ale faktycznie 5 lat temu gdy ich nie było u nas i potem zaczynali zaczynali byla tragedia . Gadaliśmy z Berlinem lub Holandią , która czasem przekierowywala na Ząbki.
Teraz to miodzio w porownaniu z początkami bycia u nas . Nawet po Polsku menu nie bylo. A jak zaczynala pokazywac kosze na śmieci to byla rewelacja . Aktualizacje szly jednak miemal co tydzień

tempFileForShare_20240826-150206_copy_661x681.jpg
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Teraz to miodzio w porownaniu z początkami
Nie wiem czy miodzio, naprawa szumiącej uszczelki okna trwa już drugi miesiąc, ciągle przesuwają termin mobilny. W międzyczasie doszedł drugi problem z wiązka haka (pali się czerwona ikona przyczepy kempingowej i kierunek prawy mruga tak 2x szybciej) i oczywiście następne przesunięcie bo czesci. Na moje pytanie czy nie wystarczy sprawdzić czy wiązka zapięta poprawnie i czy nie dostała się woda (miałem wcześniej przeciek do bagażnika z którym też walczyli 2 miesiące) powiedzieli że oni tylko wymieniają wiązkę. Żeby mi się chciało to pewnie sam bym naprawił, ale trzeba ściągać zderzak no i jest jeszcze na gwarancji. Co z takiej gwarancji jak samochód jeździ średnio sprawny?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Czyli @Bronek też jest krytykiem Tesli
Niemożliwe! Po co miałby dzwonić do serwisu skoro nic się nie psuje...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dzwonilem w sprawie przepisania z UK na PL i nikt nie wiedzial jak to zrobić i dlaczego tak jest ? W końcu jakiś ichni "mózgowiec" wymyślił sprzedaz/darowiznę w ramach jednej osoby . I ta moja żona przekazała auto mojej żonie .
No i k...wa stałem sie bigamistą, aż dziw że żadną z moich żon sie nie rozwiodła? Pewnie lubia trójkąty i poliamorię czy jak to zwać . A ostatnio coś się jeszcze bardziej popieprzyło u nas .
Ja śpię z Wacikiem i kotem a żona z suką syna (śliczna suka - wyżeł weimarski) .Lesbijki ? A ja zoofil .
Zresztą chciałem taką tablice do Tesli ale mi zabronila "ZO0FIL"
Zachodniopomorskie , zero i fil
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dzwonilem w sprawie przepisania z UK na PL i nikt nie wiedzial jak to zrobić i dlaczego tak jest ? W końcu jakiś ichni "mózgowiec" wymyślił sprzedaz/darowiznę w ramach jednej osoby . I ta moja żona przekazała auto mojej żonie .
No i k...wa stałem sie bigamistą, aż dziw że żadną z moich żon sie nie rozwiodła? Pewnie lubia trójkąty i poliamorię czy jak to zwać . A ostatnio coś się jeszcze bardziej popieprzyło u nas .
Ja śpię z Wacikiem i kotem a żona z suką syna (śliczna suka - wyżeł weimarski) .Lesbijki ? A ja zoofil .
Zresztą chciałem taką tablice do Tesli ale mi zabronila "ZO0FIL"
Zachodniopomorskie , zero i fil
Samo to że musiałeś tak robić świadczy o tym jak to wszystko jest zorganizowane i że negatywy mają swoje solidne podstawy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja kupowałem pierwszą przez pośrednika wiedząc , że u nas ich nie ma. I tak szczerze chciałem auto 4x4 a tylko takie dawala Tesla w ev , plus przypadek na YT , że facet od akumulatorow gadał z facetem od sprowadzania samochodów , w tym Tesli. A ja siedząc w pracy podczas oglądania YT (taka praca) zadzwoniłem...(Jest tu moja opowieść w stylu niemal kryminalistycznym) .
Klikał za mnie ktoś inny kupując w innym kraju itd ...
Gdyby coś było nie tak i trzeba by serwisu, to i tak najbliższej jak i dzisiaj jest Berlin. Wtedy nawet nie myślałem , że Tesla do nas na prowincje zawita .
Więc dziwię się na to marudzenie obecne przed zakupem, gdy wszyscy teraz wiedzą jak jest w Tesli ?
Nie jest to sieć dilerska sensu stricte a coś innego , dziwoląg .
Niemniej mobilny mechanik to fajna sprawa.
Po co się ludzie pchają do zakupu , jak chcą mieć kawkę i indywidualnego opiekuna ? Zapraszam do Mercedesa np . Teraz jest już wybór, wtedy bylo cienko .
Idźcie do do Skody , VW , Audi itd ... Coś za coś , w Tesli trzeba mieć szczęście i wielu widocznie je ma . Jesteś pechowcem kup np Vwagena .. :) a to tylko potwierdzisz
 
Last edited:

Michal

Moderator
Właśnie wracam z serwisu - klakson przestał działać, a klapa bagażnika ciężko chodziła. Cała naprawa 40 minut, bezdotykowo. Auto podstawione pod serwis o 7:00, info o gotowości do odbioru 7:40.

Ciężko narzekać.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Właśnie wracam z serwisu - klakson przestał działać, a klapa bagażnika ciężko chodziła. Cała naprawa 40 minut, bezdotykowo. Auto podstawione pod serwis o 7:00, info o gotowości do odbioru 7:40.

Ciężko narzekać.
A jak naprawili klape ? Cos wymienili ?
 
Top