Co wolisz w tej samej cenie, ale w innej klasie i roczniku ?

Bronek

Pionier e-mobilności
2 letni Tycan czy Nowa T3 Performance? To cena będzie podobna , osiągi i reszta różne.
Nie lubię wypierdziardzianych przez innych siedzeń ale lubić to jedno, ale czasem trochę "środka na robaki" i mamy auto jak nowe i fajne .
Sam w stosunku do Porschaka mam mieszane uczucia w związku z krojeniem Obywatela na serwisie , ale to są fajne auta .,Wg mnie jedyny konkretny konkurent "Woldemortha".
Ciekawe porownanie bo mając określoną kasę mamy tu konkretne porównanie. Co i za ile można ?

 

Bronek

Pionier e-mobilności
zaryzykujesz klątwę Elona jako pierwszy w kraju? ;) ekskomuniką cię obłożą na serwisie w Ząbkach. @Bronek jesteś w Tesli od początku, co cię opętało? ;)
Poczatek z ev to byl Nissan. Na próbę i OK.
Ja nie jestem w Tesli zakochany , jestem tylko w kolejnej trzeciej dziesiątce swoich samochodów . Kres jednak tej listy bliski .
Los chciał, że Tesla jest wg mnie póki co w te klocki najlepsza , a właściwie dla mnie optymalna .
Pasuje mi jej pseudo minimalizm i możliwość tuningu za nieduże pieniadze . Obsluga jest super szczegolnie w 3 i Y .

Nie jest upierdliwa, nawet u nas .
Mobilny dojeżdża do Kolobrzegu , zdalnie ją zmieniają itd ... "Stare auta" kilkuletnie są traktowane jak nowe . Za fryko sie odmładzają . Takie mieszanie jest fajne , wszyscy czekają , no to co dadzą nowego, a co spieprzą Itd. To auto jest dla tych, co nie są przedstawicielami handlowymi a lubią motoryzację dla samej z nią zabawy.
Przypomina mi HARLEYA gdzie każdy motocykl z tej stajni był przeze mnie i wielu przerabiany .
Nie psuje się, jest z jajem i ma duży bagażnik przedni na zakupy . A falcon doors są nawet przydatne .
No i lubię duże auta, a akurat X jest taki i zapierdziela jak wściekły.
"Prosiaki" mi się tylko zawsze podobały , natomiast jazda nimi w naszym stylu miejskim to męczarnia. Trójka była obszerniejsza , przynajmniej takie dawała odczucia.
Podobnie źle się czuję w Audi Etronie (ciasno) .
U mnie Porsche full wypas za ok 2,7 bańki, jest za płotem, Audi dwie ulice dalej, także mam i mogę mieć organoleptyczne wrażenia jakby co .
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
rozumiem, chcesz być jak supernova, zabłysnąć zanim zgaśnie ;) ale mimo wszystko poczekaj jeszcze trochę bo zaczyna się dziać w EV
No ... Może się wymieni? Ale na co ? Zasięg mam w d... Bo 6 lat i nie było z tym problemu.
Czy ktoś zrobi coś co nie będzie przypominało historii motoryzacji spalinowej tylko z nowym napędem ???
Na razie robią hybrydy wizulne , gdzie mieszają znaną motoryzację z jakby nie bylo ... Teslą.

Szybciej się już nie da jechać , więc tu nie będzie "wow", jak to było gdy cywilne elektryczne sedany w rozsądnej cenie zaczęły zapierdzielać jak sportowce za miliony .
Kształt intrygujący, to już CTruck sobie zaklepał.

Cena tylko zostaje, czyli to wszystko co już było ale tanio.
Tylko , że tanio dla mnie , to nie jest argument do zmiany auta, bo utrata wartości tego co mam jest na tyle duża , że tanio i bez fascynacji nowinkami, nie wchodzi w grę.
Odpukać, bo wszystkie elektryki są na razie bezawaryjne .
Tylko jakby sie zaczely psuć wtedy wiadomo bez litości poszły by w p ..du.
Z Teslą jest tak , że ten pomysł na dawkowanie zmian i obiecanki , pokazywanie jak może być itd jednak daje to co umiera jak zwykle ostatnie ... "Nadzieję".
Nie traktuję samochodu jako potrzeby , czy interesu już nie .To tylko przyjemność
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Nie traktuję samochodu jako potrzeby , czy interesu już nie .To tylko przyjemność
mogę się pod tym podpisać. dla mnie wystarczy trochę podniesiony kompakt( bo drogi są u nas różne), bardzo komfortowe zawieszenie aby chronić kręgosłup(najbardziej moralny;)), przyspieszenie w okolicy 6-7 sekund, fotele z regulacją elektryczną, masażem i wentylacją, tempomat inteligentny, ładowanie około 200kW, OPD, i możliwość komfortowej drzemki gdzieś na trasie w razie zmęczenia. nie mam wątpliwości, że kiedyś takie autko powstanie ale jeszcze nie dzisiaj ;)
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Taycan jest bardzo fajnie pomyślany i naprawdę hipnotyzuje, ja jednak wybrałbym TM3P pomimo, że nie przepadałem za sedanami. pewnie spoglądałeś na EQS ale moim zdaniem przy całej wspaniałości tego auta to jest straszna krowa :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
EQS ....nie wypada go mieć. Jeździłem i szpan za duży jak dla mnie . Bez dresu i łańcucha lub bez kierowcy , bez koloratki nie dać rady się wytłumaczyć dlaczego go sie kupiło .
Do tego koniecznie cygaro i kapelusz ..
X jest duży ale niewyględny wręcz .... piekny nie jest .Tylko ma to coś

tempFileForShare_20240908-161941_copy_640x912.jpg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ps GDYBYM teraz wchodził w elektryki tak jak kiedyś to wybralbym Trójkę , kwestia czy LR czy Performance (raczej tą drugą)
CCC i zalety jw ,eto co opisałem w proporcjach jest póki co najlepsza wg mnie na rynku .
I jak na filmiku Tycan ale używany lub coś podobnego moze z tym konkurować Audi ?
Oczywiście pomijam uwarunkowania jak dzieci , biznes itp .. Tylko auto pod siebie .
O ile zrobią fajnego, szybkiego Ygreka , to warto poczekac jak mozna czekać
Od Tesli bym się wiecej na razie nie spodziewał.
Chinczyki fajne ale nawet jak lepsze od Tesli to ich wizerunek jest bardzo kiepski , a jak by komuś na tym zależało , to nie dość że elektryk co się pali itp to jeszcze Chiński.
Może wrażliwa dusza tego nie zaakceptować. A jak by się jeszcze popsul? uuuu
 
Top