Ja zwykle robię tak - sprawdzam na Knobie aktualną temp. i w zależności od niej włączam grzanie - jak zimniejsza to i z 30 minut przed, jak cieplejsza i/lub latem to z 10 minut przed. Wyłączać nigdy nie wyłączałem bo zatrzymanie auta (przy ładowaniu) samo wyłącza te grzanie.Heh, zamówiłem dziś zestaw SEXY Commander z 4 SEXY Buttons - głównie ze względu na automatyczną aktywację autopilota po zmianie pasaNo i podgrzewanie baterii mnie skusiło - przy okazji pytanie, czy system daje jakąś informację, że bateria się już przygotowała do szybkiego ładowania, czy tak na czuja to trzeba aktywować i wyłączać ?
Poziom temp. sobie weryfikowałem gdy Tesla sama grzała do SuC - wtedy widziałem zwykle 46-48 na rozpoczęcie ładowania, więc zwykle staram się mieć ~43-45 po dotarciu pod ładowarkę. Dzięki temu nigdy nie widzę już komunikatu o zbyt zimnej baterii na starcie ładowania (a wcześniej widziałem go w apce wielokrotnie).