Tesla 3 opony wielosezonowe 235/40 R19

Bartosz

Pionier e-mobilności
Jakby ktoś się zastanawiał tak jak ja.

Jeździłem na letnich OEM Hankook Ventus S1 EVO3 235/40 R19 i zastanawiałem się, czy jak założę Hankook iON FlexClimate 235/40 R19 to będzie gorzej pod względem komfortu i głośności? Nie, nie będzie. Nie zauważyłem różnicy. Pojechałem z Torunia do Poznania na pierwszych i wróciłem na drugich tego samego dnia.
 

Attachments

  • hankook.jpg
    hankook.jpg
    464,4 KB · Liczba wyświetleń: 69
Last edited:

eimi

Pionier e-mobilności
Jakby ktoś się zastanawiał tak jak ja.

Jeździłem na letnich OEM Hankook Ventus S1 EVO3 235/40 R19 i zastanawiałem się, czy jak założę Hankook iON FlexClimate 235/40 R19 to będzie gorzej pod względem komfortu i głośności? Nie, nie będzie. Nie zauważyłem różnicy. Pojechałem z Torunia do Poznania na pierwszych i wróciłem na drugich tego samego dnia.
A po mieście i w okolicy w zakresie prędkości 50-70kmh?
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Jakby ktoś się zastanawiał tak jak ja.

Jeździłem na letnich OEM Hankook Ventus S1 EVO3 235/40 R19 i zastanawiałem się, czy jak założę Hankook iON FlexClimate 235/40 R19 to będzie gorzej pod względem komfortu i głośności? Nie, nie będzie. Nie zauważyłem różnicy. Pojechałem z Torunia do Poznania na pierwszych i wróciłem na drugich tego samego dnia.
Zauważyłeś jakie znaczące różnice w zużyciu energii?
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Jakby ktoś się zastanawiał tak jak ja.

Jeździłem na letnich OEM Hankook Ventus S1 EVO3 235/40 R19 i zastanawiałem się, czy jak założę Hankook iON FlexClimate 235/40 R19 to będzie gorzej pod względem komfortu i głośności? Nie, nie będzie. Nie zauważyłem różnicy. Pojechałem z Torunia do Poznania na pierwszych i wróciłem na drugich tego samego dnia.
a wg etukiety EU jest niby aż 2dB różnicy...(?) 70dB vs 72dB. Ale w sumie na korzyść tych drugich. Więc dlaczego spodziewałeś się, że będzie gorzej?
 

kaktus

Posiadacz elektryka
a wg etukiety EU jest niby aż 2dB różnicy...(?) 70dB vs 72dB. Ale w sumie na korzyść tych drugich. Więc dlaczego spodziewałeś się, że będzie gorzej?
Głośność do etykiety liczona jest wg procedury testowej i ma się to nijak do faktycznego odczucia głośności w aucie. Działa to nawet gorzej niż WLTP bo tam przynajmniej można porównać 2 auta między sobą to ten wynik mniej więcej ma jakiś sens (wystarczy nie traktować km WLTP jako km) tutaj to jest totalna loteria.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Jeździłem na tych Hankook Ventus S1 EVO3 na Tesli Y i pamiętam że były naprawdę zaskakująco ciche. Jeżeli na ION FlexClimate nie czujesz różnicy to bardzo dobra wiadomość na korzyść całorocznych.

Poobserwuj jeszcze jak komfort. Ja poczułem że na FlexClimate jest jednak twardziej.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Do Poznania zużyłem 60% baterii, a na powrocie 62%
Czekaj, serio aż tyle? To musiałeś jechać bardzo szybko. Jeżeli jechałeś S-ką na Bydgoszcz to ok. 180-190 km w jedną stronę. Ja tą samą trasą (lub autostradą) jeżdżę dość regularnie do klienta (ok. 165 km) i 65% baterii to ja zużywam tam i z powrotem. A jadę z maksymalną legalną prędkością na tempomacie. Jak mi się śpieszy to wybieram A2 i zjeżdżam na Słupcę, wtedy wychodzi ok. 60% baterii, bo połowa drogi jest wtedy krajówką. Przy czym ja jeżdżę na 18”.
 
Top