TESLA AKTUALIZACJE

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Dziś rano, nowości:
20211026_071548.jpg
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Apkę mam 4.2.0 aktualizacja jej przyszła niedawno. (dla tej aktualizacji wymagana 4.1.0)
Póki co w aucie mam 2021.32.21
Off. Ostatnio summon to u mnie w domu lipoa nie zaskakuje. Takie czegoś nigdy nie miałem
 

danielm

Pionier e-mobilności
Apkę mam 4.2.0 aktualizacja jej przyszła niedawno. (dla tej aktualizacji wymagana 4.1.0)
Póki co w aucie mam 2021.32.21
Off. Ostatnio summon to u mnie w domu lipoa nie zaskakuje. Takie czegoś nigdy nie miałem
tez summon tylko składa lusterka, mrugnie awaryjnymi i nic wiecej. podobno z alternatywnych apek dziala poprawnie wiec wina nowej apki tesli
 

Bronek

Pionier e-mobilności
FAJNE BO BEDZIE MOŻNA CZAS ZAKOŃCZENIA REGULOWAĆ MOCĄ
Nie tylko pojemnością do ilu ma się naładować kiedy ma przerwac ale przy odrobinie wprawy mocą .
Ma to znaczenie w strefach taniego prądu .
Czyli do tej pory ustawiałem na np % ty teraz będzie kilka możliwości aby w moim przypadku zakończyć ładowanie do 16.00 lub 7.00 rano
 

Michal

Moderator
No to chyba by się zgadzałoby, bo 55kWh/74kWh ~75%, a LR ma większe zużycie, więc wychodzi 80%.
 

saprafik

Zadomawiam się
Wlasnie taka funkcja (sterowanie poborem mocy) przyszła mi do głowy podczas zjazdu na ładowanie w Chorwacji. Świadomie wybrałem ładowarkę 50kW a nie SC. I tu nie chodzi tylko o to że ładowarka była darmowa, ale raczej o to że i tak planowałem godzinny postój.
I teraz wyobraźmy sobie stacje ładowania gdzie jest miejsce na dodatkowe słupki (taki Lućmierz), ale nie można zwiększyć mocy przyłącza energetycznego. W takich miejscach wystarczy zainstalować dodatkowe słupki i zmniejszyć stawkę za kWH dla tych którym się nie spieszy i ustawią sobie mniejsza moc ładowania
 

newbe

Posiadacz elektryka
Widzę, że zasięg jak w SR+ przy 100% na LFP
O to chodzi że SR+ LFP ładowana do 100% na codzień ma zasięg LR 74 kWh, a po zwiększeniu do 60 kWh będzie odpowiadać LR ze zwiększoną baterią…
Mam nową apkę, czekam na OTA samochodu. Zdalna regulacja mocy - to czego potrzebuje po dokupieniu przejscówki 32A.
No i zapowiedź lepszego odgrzania baterii wymaga przetestowania na SuC V3.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Wlasnie taka funkcja (sterowanie poborem mocy) przyszła mi do głowy podczas zjazdu na ładowanie w Chorwacji. Świadomie wybrałem ładowarkę 50kW a nie SC. I tu nie chodzi tylko o to że ładowarka była darmowa, ale raczej o to że i tak planowałem godzinny postój.
I teraz wyobraźmy sobie stacje ładowania gdzie jest miejsce na dodatkowe słupki (taki Lućmierz), ale nie można zwiększyć mocy przyłącza energetycznego. W takich miejscach wystarczy zainstalować dodatkowe słupki i zmniejszyć stawkę za kWH dla tych którym się nie spieszy i ustawią sobie mniejsza moc ładowania
Nie sądzę ze to było by dostępne przy ładowaniu DC. Tesli chodzi o jak najkrótszy postój samochodu na SuC. Żeby nie tworzyć kolejek i maksymalnie usprawnić podróżowanie klientom.
 

Najnowsze dyskusje

Top