Juniper - czy warto czekać?

inter

Pionier e-mobilności
Ja bym tą taryfę przytulił , o ile daliby (co nie jest wykluczone ) kierownicę jak CT "na kabelkach"
Na zbliżeniu jest tam taki cycek na pokrowcu jak gdyby na kamerę . Albo podpucha ? Te drzwi w Taxi mogą robić problemy jak klamki w 3 i Y. Pewnie się ludzie przyzwyczają ?
Nie zapominajmy, ale w TM3 HL, też była kamera z przodu ;)
 

inter

Pionier e-mobilności

OldSeb

Posiadacz elektryka
Przejeżdżałem wczoraj w pobliżu Ząbek a że miałem wolną godzinę to zaszedłem pomacać starego Y-ka, bo to ostatni dzwonek a rozważam również zakup używki w przyszłości. Była też 3-ka RWD, więc można było porównać oba auta i powiem wam szczerze że wnętrze nowej trójki jakoś nie zerwało mi beretu z głowy. Jest jakaś taka bardziej, hmm wegańska? Siedząc w Y-ku miałem poczucie że samochód jest lepiej wykończony, "bardziej premium", czego się zupełnie nie spodziewałem bo wszyscy chwalą postęp jaki Tesla zrobiła w wykończeniu wnętrza trójki. Ogólnie Y sprawia na mnie lepsze wrażenie, może to kwestia przestrzeni. Jeśli Juniper będzie podobny do trójki to sam nie wiem czy to dla mnie będzie zmiana na plus. Spróbuje jeszcze pojeździć oboma modelami, może wówczas przewaga trójki się bardziej uwidoczni.
 

inter

Pionier e-mobilności
Przejeżdżałem wczoraj w pobliżu Ząbek a że miałem wolną godzinę to zaszedłem pomacać starego Y-ka, bo to ostatni dzwonek a rozważam również zakup używki w przyszłości. Była też 3-ka RWD, więc można było porównać oba auta i powiem wam szczerze że wnętrze nowej trójki jakoś nie zerwało mi beretu z głowy. Jest jakaś taka bardziej, hmm wegańska? Siedząc w Y-ku miałem poczucie że samochód jest lepiej wykończony, "bardziej premium", czego się zupełnie nie spodziewałem bo wszyscy chwalą postęp jaki Tesla zrobiła w wykończeniu wnętrza trójki. Ogólnie Y sprawia na mnie lepsze wrażenie, może to kwestia przestrzeni. Jeśli Juniper będzie podobny do trójki to sam nie wiem czy to dla mnie będzie zmiana na plus. Spróbuje jeszcze pojeździć oboma modelami, może wówczas przewaga trójki się bardziej uwidoczni.
W TM3HL, nie ma wogóle twardego plastiku, w Y jest tego sporo. No chyba że ci sie podoba, plastikowe drewno. W Y, dzwięk zamykanych drzwi jest okropny.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Szczerze powiedziawszy to nie zwróciłem uwagi ani na to "drewno" ani na dźwięk drzwi, widocznie nie był taki okropny ale przyłożę ucho jak wezmę Y-ja na jazdę. Plastiki gdzieś w mało strategicznych miejscach to nie jest dla mnie nic strasznego ale popatrzę dokładnie przy najbliższej okazji
 

eimi

Pionier e-mobilności
Zacznijmy od tego że w Y wciąż jest normalna kierownica z dźwigienkami, a białe wnętrze wygląda naprawdę dobrze.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Despite all those upgrades, Tesla may look to keep its pricing the same, or slightly lower even, cutting on costs thanks to new 4680 or CATLbattery packs, the expected 800V high- and 48V low-voltage architectures, as well as a more minimalistic interior.

Oczekiwanym… to nie znaczy ze bedzie 800v…
Durne pismaki ciagle grzeja kotleta a my sami to przesylami dalej… po co ?
 
Top