TMY 115stC na Front Drive Inverter przy ładowaniu DC - czy to normalne?

Bronek

Pionier e-mobilności
Instalacja i w X i Y jest taka sama, tylko peryferia sie różnią. Natura jak Musk optymalizuje i z czasem też tnie koszty.


Ps off . Musk ma optymalizować koszty administracji , może być to działanie jak V kolumny aby wykończyć Trumpa .
U nas i w naszej strefie zwyczajów takie ruchy przeciw "Tłustym Kotom" skończyło by się załatwianiem na cacy likwidatora pomysłodawcy projektu. Ale znając prawicowe nawyki , to tylko ma być "zamiana miejsc" jak u nas to sie zdarzyło.
 
Last edited:

pmlody

Pionier e-mobilności
Instalacja i w X i Y jest taka sama, tylko peryferia sie różnią. Natura jak Musk optymalizuje i z czasem też tnie koszty.


Ps off . Musk ma optymalizować koszty administracji , może być to działanie jak V kolumny aby wykończyć Trumpa .
U nas i w naszej strefie zwyczajów takie ruchy przeciw "Tłustym Kotom" skończyło by się załatwianiem na cacy likwidatora pomysłodawcy projektu. Ale znając prawicowe nawyki , to tylko ma być "zamiana miejsc" jak u nas to sie zdarzyło.
Bronek, bez polityki proszę...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie tyle polityka co chyba nawiązanie do tego co dzieje się w Tesli i SpaceX . Ciągła optymalizacja i to zostało zauważone,a facet ma obsesję i jest w tym skuteczny .
Niewielka elastyczność , bo przywrócił kierownice i klakson.
Kamera w zderzaku i wajchy czekają, 360 widok ?
 
Top