Awaria - kamery i inne

MR2

Nowy na Forum
Czas oczekiwania 1.5 miesiąca moze dluzej .
Nie wiedzą kiedy bedzie komputer.
Czekają na częsci.
Slabo sie zaczyna przygoda
Pomijajac fakt ze wszystkie systemy nie dzialaja to auto pobiera 7% baterii nie uzywane na dobę i nic nie da sie z tym.zrobic.
Mam ten sam problem przy 5 tys km padł ten komputer, te same objawy co u Ciebie. Zostawiłem go w Ząbkach 28 października i niby w apce jest termin na 30 listopada ale czy w to można wierzyć? Nawet się nie nacieszyłem a tu taki klops. O tyle dobrze, że dali mi Y z darmowym ładowaniem na SuC. Daj znać jak będziesz znał termin dostawy tych komputerów. Pozdrawiam
 

ice222

Zadomawiam się
Dostawa komputerów ma być podobno w połowie grudnia dopiero.
Od 24.10 mam nie naprawione auto.
Serwis Tesli pozostawia naprawdę wiele do życzenia, nie spotkałem się jeszcze z tak słabą obsługą przy nowych autach.
 
Dostawa komputerów ma być podobno w połowie grudnia dopiero.
Od 24.10 mam nie naprawione auto.
Serwis Tesli pozostawia naprawdę wiele do życzenia, nie spotkałem się jeszcze z tak słabą obsługą przy nowych autach.
obsługą czy brakiem części? Bo ja mam poczucie, że obsługa akurat jest spoko. Kwestia części, ale to ponoć gruba akcja serwisowa i każdego z trójką z Q3 2024 czeka wymiana.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dostawa komputerów ma być podobno w połowie grudnia dopiero.
Od 24.10 mam nie naprawione auto.
Serwis Tesli pozostawia naprawdę wiele do życzenia, nie spotkałem się jeszcze z tak słabą obsługą przy nowych autach.
Przeszedłem przez to samo g..no. Nawet na głupią szybe czekałem ponad miesiąc.
Czy sprawdzałeś może dostępność tych kompów w DE? Ja wiedząc to co teraz wiem pojechałbym z tym do Berlina. Na pewno nie zaszkodzi zadzwonić - jakoś wątpię że w DE - największym rynku samochodowym w EU - nie mają tego na stanie.
 

ice222

Zadomawiam się
obsługą czy brakiem części? Bo ja mam poczucie, że obsługa akurat jest spoko. Kwestia części, ale to ponoć gruba akcja serwisowa i każdego z trójką z Q3 2024 czeka wymiana.
Obsługą jeśli chodzi o zaplecze części , serwis mechaniczny sam w sobie jest ok , tutaj nic nie można zarzucić .
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
obsługą czy brakiem części? Bo ja mam poczucie, że obsługa akurat jest spoko. Kwestia części, ale to ponoć gruba akcja serwisowa i każdego z trójką z Q3 2024 czeka wymiana.
To informacja bezpośrednio z serwisu? Jeżeli tak, to może być śmiesznie biorąc pod uwagę bieżący problem z dostępnością części. U mnie dalej działa, po update map zdarza się że sentry włączy się w garażu, pomimo wykluczenia domu, ale bez powtarzalności. Pozycję odczytuje poprawnie.
 
To informacja bezpośrednio z serwisu? Jeżeli tak, to może być śmiesznie biorąc pod uwagę bieżący problem z dostępnością części. U mnie dalej działa, po update map zdarza się że sentry włączy się w garażu, pomimo wykluczenia domu, ale bez powtarzalności. Pozycję odczytuje poprawnie.
oficjalna z serwisu jest taka że jest to akcja serwisowa.

nie oficjalnie po znajomości z osobą w tesli, że wszystkie TM3 z q3 2024 mają ten problem, ale nie każda go aktywuje, Tym którym siadły kamery będą w 1. kolejności, reszta będzie przywołana później. - ale tego nie wiem czy to prawda czy tylko na uspokojenie dostałem taką informację bo mi padły kamery a potem wróciły do życia.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
oficjalna z serwisu jest taka że jest to akcja serwisowa.

nie oficjalnie po znajomości z osobą w tesli, że wszystkie TM3 z q3 2024 mają ten problem, ale nie każda go aktywuje, Tym którym siadły kamery będą w 1. kolejności, reszta będzie przywołana później. - ale tego nie wiem czy to prawda czy tylko na uspokojenie dostałem taką informację bo mi padły kamery a potem wróciły do życia.
Niedobrze. To zadanie możliwe do wykonania przez mobilnego, czy stacjonarnie? 3lr q3 2024
 
Top