melex
Fachowiec
Cześć!
Drodzy moi, od kilku dni mam problem z aplikacją Bluelink, konkretnie ze wskazywaniem statusu pojazdu.
Trzy dni temu wskazywanie statusu zniknęło.
Nie pomogło reinstalowanie aplikacji, wylogowanie się, czyszczenie plików cache, ciągle brak danych. Nie pomogło także odświeżanie przez przycisk czy przeciąganie ekranu w dół.
Wyczytałem na zagranicznym forum, że ludzie z Europy też zaczynają mieć ten problem.
Infolinia Hyundaia nic nie wie. Serwis też nie, może Wy coś wiecie?

Drodzy moi, od kilku dni mam problem z aplikacją Bluelink, konkretnie ze wskazywaniem statusu pojazdu.
Trzy dni temu wskazywanie statusu zniknęło.
Nie pomogło reinstalowanie aplikacji, wylogowanie się, czyszczenie plików cache, ciągle brak danych. Nie pomogło także odświeżanie przez przycisk czy przeciąganie ekranu w dół.
Wyczytałem na zagranicznym forum, że ludzie z Europy też zaczynają mieć ten problem.
Infolinia Hyundaia nic nie wie. Serwis też nie, może Wy coś wiecie?
